dwg til pdf
Fra : Fru Sørensen

Dato : 04-08-04 10:45

Hej
Hvordan laver jeg en dwf-fil om til en pdf-fil ?

MVH Lene

Fra : AB/9000

Dato : 04-08-04 11:11

"Fru Sørensen" <fjernprivat@cadtech.dk> wrote in message
> Hej
> Hvordan laver jeg en dwf-fil om til en pdf-fil ?

Har brugt 2 metoder:
- via Adobe Illustrator (kringlet, men kan lade sig gøre)
- print til en distiller (i mit tilfælde gratisprogrammet pdf995)

http://www.pdf995.com/

Programmet får hos mig AutoCAD til at crashe, men jeg pdf'en virker, ACAD
skal bare genstartes efter hvert pdf-save.

Mvh
AndersB

Fra : .Kody

Dato : 11-08-04 13:09

"AB/9000" <andersbrobystrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Programmet får hos mig AutoCAD til at crashe, men jeg pdf'en virker, ACAD
> skal bare genstartes efter hvert pdf-save.

Der må være noget galt med din auticad. bruger serv PDF995 tit uden
problemer.

..Kody

Fra : pv

Dato : 03-09-04 22:12

Hej

Prøv at downloade denne cuteprinter, så virker det helt sikker.
Når du skal gemme tegningen som pdf, så du plotte den med printeren der
hedder CutePDF Printer, så får du muligheden for at gemme den i PDF format.
http://webpages.charter.net/tuckpress/pdf_tutorial/cutepdf_tutorial_1.html

Fra : John C. Nielsen

Dato : 09-12-04 12:31

Udskriv/ plot og scan det er den metode jeg bruger.
Det kan være interessant at høre hvis du finder en anden metode der er mere
arbejdsbesparende.
MVH
John

Fra : Søren

Dato : 11-12-04 15:12

Du kan hente pdf995s på nettet.. det er en lille fiks ting..

Søren

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 12-12-04 13:42

"Fru Sørensen" <fjernprivat@cadtech.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvordan laver jeg en dwf-fil om til en pdf-fil ?

Du bruger http://www.acrosoftware.com/products/cutepdf/writer.asp så skulle
du gerne få en vektor PDF ihverttilfælde vis der er plottet fra en dwg.