Akupunktur 2000 virker det?
Fra : Jan Christensen

Dato : 28-07-04 15:40

Hej

Jeg tænker på at prøve akupunktur i forbindelse med en lidelse. Her er
jeg faldet over Akupunktur 2000 http://www.akupunktur2000.dk/.

Nu har jeg forsøgt at lede lidt for at finde andres erfaringer, men
har indtil nu kun fundet klinikker som tilbyder behandlingen og en
enkelt som har lavet en beskrivelse hvor behandlingen blev afbrudt.

Er der nogen som taler for eller nogen som taler imod at tage en
behandling.

Jan

Fra : Charlotte Hansen

Dato : 29-07-04 23:00

Hej Jan,

Jeg har aldrig selv prøvet akupunktur men har kun hørt positivt om den
behandlingsform. Jeg har en bekendt med en tarmsygdom, som var tæt på at
skulle have stomi, men så startede han med akupunktur, og indtil videre har
det medvirket til at holde sygdommen i skak. Jeg tror i hvertfald ikke det
kan skade at prøve akupunktur. Man kan jo nok ikke blive mere syg af det.

Charlotte

Fra : G.B.

Dato : 29-07-04 23:16

"Charlotte Hansen" <charlotte_dk@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har aldrig selv prøvet akupunktur men har kun hørt positivt om den
> behandlingsform. Jeg har en bekendt med en tarmsygdom, som var tæt på

Dette "Akupunktur 2000" er ikke det samme som akupunktur i klassisk
forstand. "Opfinderen" skriver selv, at det er et system, som han selv har
fundet på, som muligvis skal ses som en overbygning på alm. akupunktur (som
jeg har meget godt at sige om).

Bjarne - er du der? Hvad siger du?

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Bjarne Krog

Dato : 03-08-04 22:05

On 29 Jul 2004 22:16:22 GMT, "G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote:

> [...]
>fundet på, som muligvis skal ses som en overbygning på alm. akupunktur (som

Tjaaa hvad siger jeg, du har meget ret i hvad du skriver

John Boel som har opfundet systemet er en der konstant prøver at
udvikle den gamle fine kunst, og han gør det med gode resultater,
meeen der er flere bøger der omtaler "hans opfindelse" som er skrevet
i Kina for mange år siden.

Men han er ved at lave et system inden for den form for
mikroakupunktursystem der hedder AKU2000, og der udkommer en bog om
det her til september.

Jeg kan også varmt anbefale AKU2000, det virker meget hurtigt, og er
meget effektfuldt, men kan godt gøre nas.....

Det gode ved AKU2000 er at man bruger en eller to nåle, i et led på en
bestemt måde, og bestemte led i bestemte situationer, men virker det
gør det sq
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.aku-net.dk/

Fra : Jan Christensen

Dato : 14-08-04 10:14

Tak for svarene. Jeg er dog stadig ikke helt sikker, og overvejer det fortsat.
Jan