Barnløshed og alt. behandling
Fra : Stinne og Rune

Dato : 28-07-04 00:05

Hejsa

Jeg vil høre om nogle af jer har erfaring med nogle former for alternativ
behandling vedr. barnløshed?

Jeg har for 13 mdr siden født en dreng, der desværre døde under fødslen, det
var rigtig hårdt at komme igennem, men vi er da så langt, at vi ønsker en ny
graviditet. Vi har prøvet i ca. 10 mdr og det vil bare ikke lykkedes! Jeg
har været gravid 2 gange tidligere, begge gange er jeg blevet gravid i
første forsøg.

Jeg overvejer enten zoneterapi eller akupunktur, men jeg kender desværre
ingen med nærgående kendskab til nogle af delene, så jeg ved ikke hvor jeg
skal starte med at lede. Jeg er også faldet over en annonce for reiki- og
inka healing, hun tilbyder samtidig "genopretning af fysiske og psyiske
ubalancer", men det er dælme svært at vælge når jeg ikke engang aner hvad
det indeholder. Altså jeg har google't og læst om det, men jeg savner nogle
personlige erfaringer....

Anyone??

Mvh
Stinne

Fra : HEF

Dato : 03-08-04 07:56

"Stinne og Rune" <stinne-runeSLET@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ubalancer", men det er dælme svært at vælge når jeg ikke engang aner hvad
> det indeholder. Altså jeg har google't og læst om det, men jeg savner

Hej Stinne.

Prøv at gå ind på Netdoktors debatforum. De har en masse
graviditetsdebatter, og jeg er sikker på, at der sidder nogen, der kan svare
på dit spørgsmål.

Det gør mig ondt med jeres lille dreng .
Håber det snart lykkes for jer.

M.v.h. Helle.

Fra : Bjarne Krog

Dato : 03-08-04 22:16

Så du ikke TV i for et par dage siden??

Og ekstrabladet skrev også om at akupunktur er et godt sted at starte
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.aku-net.dk/

Fra : Stinne og Rune

Dato : 04-08-04 14:55

Nej det gjorde jeg desværre ikke - er der nogen der kan fortælle hvilken
kanal det blev sendt på?

Mvh
Stinne

Fra : Bjarne Krog

Dato : 04-08-04 21:38

On Wed, 4 Aug 2004 15:55:29 +0200, "Stinne og Rune"
<stinne-runeSLET@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>Nej det gjorde jeg desværre ikke - er der nogen der kan fortælle hvilken
>kanal det blev sendt på?
>
>Mvh
>Stinne

Det var i nydderne, men om det var TV2 eller DR1 ved jeg ikke
---

Fra : Bjarne Krog

Dato : 04-08-04 21:41

> [...]
<stinne-runeSLET@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>Nej det gjorde jeg desværre ikke - er der nogen der kan fortælle hvilken

Det var på DR1 d. 30. juli 2004. Gå ind på www.dr.dk
---

Fra : Stinne og Rune

Dato : 05-08-04 06:19

TAK - det er meget interessant læsning og klart et sted at begynde. Nu skal
jeg jo så bare finde en akupunktur i mit område, men det kan jeg se du også
kan hjælpe med - vil straks smutte ind på aku-net.dk

Mvh
Stinne

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 31-08-04 10:35

Du skulle også se på www.a2000.dk John Boel i Aulum og i København. Jeg ved
at han har god effekt med hjælp mod barnløshed.

Billedmaler og massør
Peter Hansen
Grønlandsparken 202 D
6715 Esbjerg N
Tlf: 60606162
E-Mail: peter-hansen@esenet.dk
www.60606162.dk
Tlf.: 60 60 61 62

Fra : Jørgen André Malon

Dato : 01-10-04 22:30

> [...]
>vælge når jeg ikke engang aner hvad
>det indeholder. Altså jeg har
>google't og læst om det, men jeg savner nogle

Hej Stinne.
Jeg har læst jeres indlæg, og kan tilbyde jer den fornødne hjælp.
Min klinik ligger på nord falster, og jeg har efter hånden mange
års erfaring inden for alternativ behandling - bla. barnløshed.
Vi har hjulpet en del kvinder/par, der havde problemer med blive
gravide - og gennemføre en graviditet.
I er meget velkommen til at ringe til klinikken - eller e-maile
til os.
Vores behandlingsformer er:
Massage - Akupunktur - Homøopati - Zoneterapi.

FYSIOLOGISK KLINIK
NØRRE VEDBY
Vigvej 43
4840 Nørre Alslev
Telefon: 54 44 64 01
e-mail: malon@mail.tdcadsl.dk

Fra : Stinne og Rune

Dato : 02-10-04 02:15

Hej Jørgen

Tak for dit tilbud, heldigvis kan jeg sige pænt nej tak. Jeg er nemlig
blevet gravid, helt ved egen hjælp.

God weekend, Stinne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-10-04 09:43

Stinne og Rune wrote:

> Tak for dit tilbud, heldigvis kan jeg sige pænt nej tak. Jeg er nemlig
> blevet gravid, helt ved egen hjælp.

Tillykke med det, men du har vel fået /lidt/ hjælp?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?

Fra : G.B.

Dato : 02-10-04 09:23

Jørgen André Malon <malon@mail.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Vores behandlingsformer er:
> Massage - Akupunktur - Homøopati - Zoneterapi.
> FYSIOLOGISK KLINIK
> NØRRE VEDBY
> Xxxxxx 43
> 0000 Nxxxx Axxxxx
> Telefon: 5xxxxxx
> e-mail: mxxxx@mxxx.txxxxxx.dk

For en anden gangs skyld:

Det er forbudt at reklamere i andre grupper end de relevante dk.marked-
eller dk.opslag-grupper.

Læs venligst http://www.usenet.dk

Tak!

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer