Bruge en pc som telefon
Fra : Peter Bom

Dato : 21-07-04 19:24

Hej

Jeg roder med et projekt, hvor jeg vil bruge en PC som telefon, ikke
IP telefoni.
Denne pc jeg skal bruge skal kun bruges som call center, hvor mine
kunder så har mulighed for at indtale en besked, hvor denne indtalte
besked bliver sendt som vedhæftet fil til en mail-box, denne service
fungere fint, hvor kunden bliver vejledet igennem en menu funktion på
min svare.

Så er mit spørgsmål.
Jeg har en håndfuld ISDN modem af typen, Diva 852 ISDN T/A og DIVA T/A
ISDN Modem, jeg har i dokumentationen læst at det kræver TAPI driveres
for at få svareren til at fungere, har disse overnævnte modems denne
funktionalitet, eller kan de opgraderes til denne.

Eller skal jeg med slæbende tunge skridt tage kontakt til en modem
pusher på hjørnet, hvis jeg skal finde nogle andre modeller, vil jeg
gerne høre lidt om det.

Med venlig hilsen
Peter Bom
www.molehunter.dk

Fra : Jan Viegand

Dato : 25-07-04 21:22

"Peter Bom" <pb-consult@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> besked bliver sendt som vedhæftet fil til en mail-box, denne service
> fungere fint, hvor kunden bliver vejledet igennem en menu funktion på

Hvorfor bruger du ikke bare www.besked-robot.dk, som kan sende e-mail med
beskeden? Der findes også mange tilsvarende udenlandske tjenester.

Jan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-07-04 16:55

Jan Viegand wrote:

> Hvorfor bruger du ikke bare www.besked-robot.dk, som kan sende e-mail

Det kræver TDC.

Jesper G. Poulsen

Fra : Jan Viegand

Dato : 26-07-04 18:55

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message

> Det kræver TDC.

Ja. Jeg har tidligere brugt et taletidskort til 50-100 kr./år, men TDC har
vist fjernet muligheden for at bruge besked-robot hertil.

Ellers er der de udenlandske tjenester, men her skal man selvfølgelig betale
samtalerne til udlandet.

Jan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-07-04 11:22