ZfD 4.04 preboot services (PXE) menu ?
Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 06-07-04 15:32

Jeg vil gerne skifte fra 3com's PXE server til Novell's PXE og i den
forbindelse er jeg ved at prøve at få Novell'en til at ligne min 3com
mht bootmenuen.
Jeg ville gerne ændre/tilføje til den menu der kommer når man PXE
booter.
Jeg er dog lidt i tvivl om hvor man kan gøre dette, eller om det er
det rigtige sted jeg kan ændre noget.
Der hvor menuen viset:
********************
ZENworks Boot
Local Boot
vil jeg gerne tilføje et menupunkt.
Men jeg ændre/tilføjer i menu editoren og intet sker.
Jeg har en ide om at det er den "forkerte" menu jeg vil
rette/ændre/tilføjt i.
Kan det tænkes at den menu jeg får lavet ændringer i er en der komme
op efter man har valgt "ZENworks Boot" ?
Hvis jeg vælger "ZENworks Boot" sker der ikke rigtigt noget andet end
at der tælles op/ned på og så lokal bootes der.

/Hans