Kvalme
Fra : Karina

Dato : 06-07-04 05:38

Hej Alle

Er der nogen som kender et godt middel mod kvalme. Skal lige siges at jeg
ikke er gravid!
Jeg har prøvet ingefær og mandler, men det hjælper ikke.
Nogen som kender noget andet?

Mange hilsner

Karina

Fra : G.B.

Dato : 06-07-04 10:07

"Karina" <ingen@email.her> skrev i meddelelsen news:40ea5a4c$0$23881
$14726298@news.sunsite.dk:

> Nogen som kender noget andet?

Stærk pebermynte-te er et godt bud. Eller et præparat med pebermynte-olie.
Spørg på apoteket eller i Matas.

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Jane

Dato : 06-07-04 10:47

Karina skrev i <news:40ea5a4c$0$23881$14726298@news.sunsite.dk>:

> Nogen som kender noget andet?

Der skulle være et punkt "tre fingerbreder fra håndleddet"
på undersiden af armen som man kan stimulere med tryk og
gnidninger. Du kan føle det mellem de to sener.
Jeg har ikke prøvet det selv endnu så jeg skal ikke kunne
sige om det virker.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Karina

Dato : 06-07-04 08:07

>Der skulle være et punkt "tre fingerbreder fra håndleddet"

Hej Jane

Tak for dit forslag. Jeg har de armbånd og de virker heller ikke på mig.

Venlig hilsen

Karina

Fra : Jane

Dato : 06-07-04 12:03

Karina skrev i <news:40ea7d08$0$23869$14726298@news.sunsite.dk>:

> Tak for dit forslag. Jeg har de armbånd

Armbånd? Jeg mente det var akupunktur punkter på armene.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Karina

Dato : 06-07-04 09:10

>Armbånd? Jeg mente det var akupunktur punkter på armene.

Hej igen

Nåhh jeg troede du mente armbåndene. De armbånd jeg snakker om hedder
Seaband og de skal sidde på det punkt du omtaler. De har en plastic knop som
laver et konstant tryk på punket og derved skulle kvalmen forsvinde det
gør den desværre bare ikke!

Fra : Jane

Dato : 06-07-04 20:50

Karina skrev i <news:40ea8bdb$0$23868$14726298@news.sunsite.dk>:

> Seaband og de skal sidde på det punkt du omtaler. De har en plastic
> knop som laver et konstant tryk på punket og derved skulle kvalmen

Orv! Det må jeg prøve næste gang jeg skal sidde i en bil.
Det er noget nememre end at sidde og nulre selv jo.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : G.B.

Dato : 06-07-04 19:01

Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i meddelelsen

> Der skulle være et punkt "tre fingerbreder fra håndleddet"

Du er godt klar over, at du tyvstjæler fra "Calvin and Hobbes" mht dit X-
Face, ikke sandt?

Fra : Christina

Dato : 26-09-04 10:32

Jane wrote:

> [...]
> gnidninger. Du kan føle det mellem de to sener.
> Jeg har ikke prøvet det selv endnu så jeg skal ikke kunne

Jeg har netop læst om det punkt, men at det sidder 2 tommelfingerbredder
nede på håndleddet (i den side hvor lillefingeren sidder)....