prestige 100 på TDC
Fra : CarstenD

Dato : 23-06-04 10:19

Er der noger her, der ved, hvor man kan finde en opsætningsvejledning til at
få en Zyxel Prestige 100 koblet til TDC Nettid via en XP Home?

Mvh

Carsten

Fra : anders majland

Dato : 23-06-04 14:51

> Er der noger her, der ved, hvor man kan finde en opsætningsvejledning
> til at få en Zyxel Prestige 100 koblet til TDC Nettid via en XP Home?

Hvor langt er du kommet. Har du hul igennem mellem pc og router ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 23-06-04 18:07

CarstenD <cardal@fjernimage.dk> wrote:

> Er der noger her, der ved, hvor man kan finde en opsætningsvejledning til at
> få en Zyxel Prestige 100 koblet til TDC Nettid via en XP Home?
>
> Mvh
>
> Carsten
Hvis du bor nær Kbh., kan jeg måske hjælpe dig...
Ring i så fald 20312115. Jeg har selv en, som jeg kan konfigurere via et
terminalinterface.

Fra : CarstenD

Dato : 24-06-04 09:39

> Hvis du bor nær Kbh., kan jeg måske hjælpe dig...
> Ring i så fald 20312115. Jeg har selv en, som jeg kan konfigurere via et
> terminalinterface.

Routeren står hos min datter på Nørrebro i Kbh. og vi kan sagtens få kontakt
med den via telnet og osse få B1 og B2 lamperne til at reagere kortvarigt
men ikke komme på nettet.

Lidt hands on hjælp ville da være dejligt....

Mvh

Carsten

Fra : anders majland

Dato : 24-06-04 09:57

> [...]
> reagere kortvarigt men ikke komme på nettet.
>
> Lidt hands on hjælp ville da være dejligt....

Jeg er ikke i kbh igen før i næste uge. Har i prøvet med et alm isdn
modem med samme abb. så i ved at brugernavn og password virker ?

Fra : CarstenD

Dato : 24-06-04 10:55

Har i prøvet med et alm isdn
> modem med samme abb. så i ved at brugernavn og password virker ?

Ja - det kører fint via et Lasat Speed II

Carsten

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-06-04 15:21

CarstenD skrev:

> Routeren står hos min datter på Nørrebro i Kbh. og vi kan sagtens få
> kontakt med den via telnet og osse få B1 og B2 lamperne til at
> reagere kortvarigt men ikke komme på nettet.

Hvad har I skrevet i "Menu 4 - Internet Access Setup" ?

Jesper G. Poulsen

Fra : Carsten

Dato : 29-06-04 20:45

Problemet blev løst da jeg selv kom til Kbh. i dag.

Tak til jer alle.

Mvh

Carsten

Fra : anders majland

Dato : 30-06-04 08:22

> Problemet blev løst da jeg selv kom til Kbh. i dag.

Hvad var fejlen ?

Fra : Carsten

Dato : 01-07-04 16:00

meddelelse news:40e27ac1$0$23871$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvad var fejlen ?

Jeg ved det ikke - det kørte bare, da jeg havde indtastet alt en gang
mere.....

Mvh

Carsten