|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Programfejl ved start af ACAD2002LT Fra : Jacob Dall
 | 
 Dato :  17-06-04 20:16
 | 
 |  | Når jeg starter mit ACAD2002LT, kommer der meddelelse om en fejl i en fil,
 der hedder ACAD15.dll el.lign - og programmet kan ikke startes. (gælder både
 for Win98/ME, Win2000)
 
 En mail til AutoDesk support har kun givet mig den forklaring at stien (til
 filen) er blevet for lang, og at jeg skal prøve at installere i en mappe
 tættere på roden af disken, men det hjælper ikke!
 
 Er der nogen, der har et godt råd eller en ide til løsning af problemet?
 
 - ellers må jeg jo bide i det sure æble og bruge pengene på at opgradere til
 WinXP - jeg har haft det installeret på en sådan, og der kører det!?!
 
 Jacob
 
 
 
 
 |  |  | 
  Freddy (18-06-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Freddy
 | 
 Dato :  18-06-04 14:32
 | 
 |  | Hej Jacob
 
 Prøv at kopiere alle filer fra mappen C:\PROGRAM FILES\COMMON FILES\AUTODESK
 SHARED
 til mappen hvor din ACAD.EXE er installeret.
 
 Min Windows er en UK version, er din en DK version hedder mappen sikkert
 noget i retning af
 C:\PROGRAMMER\"DET KAN JEG IKKE HUSKE"\AUTODESK FÆLLES FILER
 
 Vh Freddy
 
 
 "Jacob Dall" <kibsgaard-dall@mail.dk> wrote in message
 news:40d1ed07$0$312$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Når jeg starter mit ACAD2002LT, kommer der meddelelse om en fejl i en fil,
 > der hedder ACAD15.dll el.lign - og programmet kan ikke startes. (gælder
 både
 > for Win98/ME, Win2000)
 >
 > En mail til AutoDesk support har kun givet mig den forklaring at stien
 (til
 > filen) er blevet for lang, og at jeg skal prøve at installere i en mappe
 > tættere på roden af disken, men det hjælper ikke!
 >
 > Er der nogen, der har et godt råd eller en ide til løsning af problemet?
 >
 > - ellers må jeg jo bide i det sure æble og bruge pengene på at opgradere
 til
 > WinXP - jeg har haft det installeret på en sådan, og der kører det!?!
 >
 > Jacob
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |