tyktarmskatar har givet mig vægtproblemer,~
Fra : kaaber

Dato : 14-06-04 19:49

Hej med jer

Jeg har været hos lægen de første 4 gange for at få undersøgt min mave, men
de vil ingenting gøre, idet de siger at det er meget naturligt at netop jeg
har tyktarmskatar, fordi jeg arbejder i et særdeles stressende job. Men jeg
har ondt næsten hele tiden. Nå, men det er nu ikke mit egentlige problem.
Mit problem er at jeg har taget på. Jeg har altid været slank og er det
stadig trods min alder...Alle steder på nær maven. Problemet er ikke fedt.
Det er luft. Men det bringer min vægt op på næsten 3 kg mere end jeg
normalt vejer. Jeg er grædefærdig over det, idet jeg snart skal til italien,
og altså ikke vil vise min mave frem. Jeg vil bare blive spurgt, hvornnår
jeg skal føde. Nej, egentlig ligner min mave mere afrikanske børn der lider
af underernæring, og det er nu ikke tilfældet med mig. Det ville være
dejligt, hvis man kunne stikke en nål i den, og punktere den, men det kan
jeg jo desværre ikke, men jeg har hårdt brug for hjælp, da det virkelig er
ved at være en gene for mig.

Jeg vil meget gerne høre fra folk der befinder sig i samme situation som
mig, altså lider af kronisk tyktarmskatar, forårsaget af stress.

mvh Allu

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 23-06-04 15:44

jo, det kender jeg godt.........

der findes jo mange gode råd der kan afhjælpe det, men mon ikke det er
vigtigt at få løst årsagen til problemet?

kig feks på ayurvedaen..........et middel til selvhjælp

Jan