Hej NG.
Fra : Ulf Jensen

Dato : 08-06-04 09:46

Jeg sidder med et ACAD2004 og vil så forfærdentlig gerne bruge
batch-plot utility'en.
Hver gang jeg laver et test-plot - og derved checker mit plot for fejl
- så får jeg at vide, at jeg mangler nogle fonts/shapes. I dette
tilfælde ISOCP, ROMANS og ROMANC. Beskeden er: ERROR: missing
FONT/SHAPE: ISOCP f.eks.
Jeg har ledt og ledt for en forklaring på, hvad jeg kan gøre, men jeg
er ikke blevet klogere. Hvad pokker gør jeg for at få lov til at
plotte?
Alle tegningerne plotter uden brok med den almindelige plot-funktion,
de indeholder de nødvendige fonts/shapes m.m. på trods af
meddelelsen.
(Jeg får også en *.xlg-file not accessible fejl, men den lader blot
til at være en "warning". Hvis nogen har en ide til, hvordan jeg kan
få den etableret også, så hører jeg gerne om det)
På forhånd tak!
Ulf J