epilepsi
Fra : Jan Jensen

Dato : 03-06-04 15:32

Hej alle,

Har nogen af jer egen erfaringer, eller kender til en ven den har haft
epilepsi og som har prøvet alt. behandlig med succes ?
Så vil jeg meget gerne høre nærmere om det, da jeg selv har epilepsi.

Mvh.

Jan Jensen
webmaster@ninjitsu.dk

Fra : G.B.

Dato : 04-06-04 00:36

"Jan Jensen" <webmaster@ninjitsu.dk> skrev i meddelelsen news:40bf3665$0
$249$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Har nogen af jer egen erfaringer, eller kender til en ven den har haft
> epilepsi og som har prøvet alt. behandlig med succes ?
> Så vil jeg meget gerne høre nærmere om det, da jeg selv har epilepsi.

Svaret giver du selv:

> webmaster@ninjitsu.dk

Kampkunst er med til at retablere nervebanerne og koordinationen!

Oos!

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Jan Jensen

Dato : 04-06-04 06:39

Hej Georg,

Det vidste jeg ikke, men det lyder rart godt. Kan du ikke uddybe svaret
lidt, da jeg gerne vil vide mere omkring hvordan osv.

PS. Træner du selv kampkunst ?

Mvh.

Jan Jensen

Fra : G.B.

Dato : 04-06-04 10:08

"Jan Jensen" <webmaster@ninjitsu.dk> skrev i meddelelsen news:40c00b07$0
$231$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Det vidste jeg ikke, men det lyder rart godt. Kan du ikke uddybe svaret
> lidt, da jeg gerne vil vide mere omkring hvordan osv.

Tjah - man optræner jo muskelkoordinationen når man lærer de bevægelser
man bruger i de forskellige stilarter - om det så er karate, ninjutsu,
gongfu eller taiji er egentlig underordnet. Qikung går dog nok lidt mere
målrettet til værks, men mange qikung-stilarter er desværre blandet op
med religion og overtro.

Med hensyn til hvordan, kan jeg kun sige, at det kan jeg ikke forklare -
den eneste måde at få svaret på er at træne.

> PS. Træner du selv kampkunst ?

Har trænet i mange år.

Fra : Littleboy

Dato : 04-06-04 10:07

Hej Jan

Indtil 6-7 år siden har min storbror haft en utroligt voldsom form af
epilepsi. Han har haft det 2-3 år. Siden det startede blev det værre og
værre, og på et tidspunkt var det muligt at han fik 2 angriber på 1 dag
eller flere dage i række :( Det var rigtigt skræmmende til hele familien
hver gang.

Jeg sagde det var voldsom der der skulle bruges 3 voksen mand til at holde
ham på gulvet, for at forhindre at han ikke vil gør hamselv ondt. Et angrib
tog mellem 10 og 20 minuter, og bagefter havde han store høvedpiner i flere
timer.

Via en af min fars kolleger fik han adressen til en dyrlæge der ved siden
praktiserede akkupunktur. Min bror troede ikke på det, min far var tvivlsom,
men de gik alligevel.

Det viste sig at der var kun behøv for 3 behandlinger. I de to følgende år
har han haft det 3 eller 4 gange i alt, og det er i situationer af stress og
hvor der sker nogle særlig skuffende. Dertil var disse angriber ikke så
voldsom som det plejede at være.

Det er en skam at vi er nu ikke i Holland, ellers kunne jeg give dig
addressen til lægen. Men det kan alligevel være værd at prøve akkupunktur
her i Danmark, og se om det hjælper.

Mvh

Jeroen

Håber mit Dansk er forstårbar ;)