Eksem
Fra : b. james

Dato : 26-05-04 16:24

Hej.

Jeg er 31 årog lider en del af eksem (noget i stil med børneeksem). Hudlægen
har erklæret kemisk krig, og det er jeg ikke så meget for. Derfor overvejer
jeg alternativ behandling (zoneterapi, homøopati, kinesologi, ....). Jeg er
ret "naturvidenskabeligt" anlagt, hvorfor jeg vil blive lidt skeptisk
overfor penduler, pyramider mv.

Er der nogen der har erfaring med behandling af eksem der kan give mig
forslag. Evt. med reference til behandlere i Århus-Randers området.

Tak

B.

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 26-05-04 17:18

"b. james" <bobjames686@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Jeg er 31 årog lider en del af eksem (noget i stil med børneeksem).
> Tak
> B.

Hæi do

Dr. Hernes Vitamin Creme har vi brugt til vores unger og det forsvandt,
eksemen altså.

Det er måske lidt dyrt, men natcremen holder i 100 år............ ca.
Der skal ikke bruges så meget.
Nu ved jeg jo heller ikke lige hvor meget du er angrebet.

Måske det skal angribes indefra, men man kan jo altid lige behandle lidt
udefra også.

Tjek måske http://www.dsgnet.dk, han skriver også lidt om eksem.

hamselv herfra

--
VED BESVAR, RET ADRESSEN.
www.hamselv.org

Fra : Helle

Dato : 26-05-04 18:06

"b. james" <bobjames686@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der har erfaring med behandling af eksem der kan give mig
> forslag. Evt. med reference til behandlere i Århus-Randers området.

Jeg kender flere der har haft god erfaring med at drikke Aloe Vera Gel og
samtidig smøre flere gange dagligt med Propoliscremen fra FLP. Det har
afhjulpet mange med forskellige slags eksem. Ja, jeg er selv forhandler men
det er jeg fordi jeg har gode erfaringer med aloe vera produkterne. Samtidig
vil det nok være godt at tage til en zoneterapeut.

Mvh Helle

Fra : T.Jørgensen

Dato : 26-05-04 22:18

> [...]
>
> Er der nogen der har erfaring med behandling af eksem der kan give mig
> forslag. Evt. med reference til behandlere i Århus-Randers området.

Ganske almindelig Decubal fra apoteket.
Det tager min søns astma eksem. Anbefalet af en hudlæge. Sørg for at holde
huden fugtig.
mvh.Marianne

Fra : Karina

Dato : 03-06-04 10:33

>Er der nogen der har erfaring med behandling af eksem >der kan give mig
>forslag.

Hej

En af mine bekendte led meget af eksem. Hun var til Biopat og det
resulterede at hun blev eksemfri.

Hilsen

Karina

Fra : Carsten Christiansen

Dato : 03-06-04 20:40

der er en tråd om emnet i dk.helbred, og der har vi fået diskuteret flere
tilgange til kampen mod eksem.

/Carsten