grafik kort spørs.
Fra : René Larsen

Dato : 03-06-04 06:45

PowerColor Radeon 9800 PRO, 256MB DDR, TV-Out + DVI-I
kan jeg bruge dette kort til Inventor 8?

vh René

Fra : Patrick de Stobbelei~

Dato : 03-06-04 19:52

Kort sagt nej, ATI har ikke det bedste omdømme når det gælder grafikkort og
specielt drivers til CAD programmer.

Kik på nedenstående side for at få en liste over godkendte grafikkort samt
drivers til Inventor

http://www.autodesk.com/us/inventor/graphic_cards/

Patrick

Fra : peet_dk

Dato : 05-06-04 23:08

> Kort sagt nej, ATI har ikke det bedste omdømme når det gælder grafikkort
og
> specielt drivers til CAD programmer.

Tja, hvis det er til at lære Inventor med, og lave små opgaver er det da
udemærket? Jeg har da ikke haft nogle problemer med at lave cadskolens
Inventor kursus med mit r9800.

Fra : Patrick de Stobbelei~

Dato : 06-06-04 15:45

Jeg oplever desværre tit utilfredshed med CAD programmernes stabilitet, i
virkeligheden skyldes det mangelfuld hardware og netop grafikkort (eller
driver) udgør ~99% af disse fejl kilder.

Min erfaring er at holde sig til de kort som nu engang er certificeret, det
gælder både Inventor, Solidworks, Solid Edge osv.

Jeg vil dog give peet_dk helt ret i at til helt privat brug kan man godt
bruge ATI/NVIDIA kontor/spille-grafikkort.

Patrick

Fra : postbakken

Dato : 08-06-04 20:34

"René Larsen" <rene@(REMOVE)chrisko-staal.dk> skrev i en meddelelse
> PowerColor Radeon 9800 PRO, 256MB DDR, TV-Out + DVI-I
> kan jeg bruge dette kort til Inventor 8?
>
> vh René

tak for svar. jeg greb lidt dybere og købte et på listen fra
http://www.autodesk.com/us/inventor/graphic_cards/
jeg modtager dette kort imorgen med en ny proccesser, i hører nærmere..
vh René