hjælp til at skrive en ansøgning
Fra : Berith Majlandt

Dato : 03-06-04 02:31

Hej...

Jeg mangler hjælp til at skrive en ansøgning.

Hilsen
Berith

Fra : bv

Dato : 03-06-04 08:41

Ansøgningen deles op i tre dele.
1. del Hvorfor søger du jobbet (hvorfor vil du væk fra dit nuværende job)
2. del Hvad har du lavet indtil nu? (nuværende og tidligere jobs interessant
for den stilling du søger
3. del Afslutning. Hvorfor tror du, at du er kvalificeret til det job du
søger. Afslutning, hvor du henviser til vedhæftede bilag og udtrykker håb
om, at få lov til uddybelse i en samtale.

CV-et indeholder alle dine personlige oplysninger, tidligere jobs, kurser,
hobbies
Håber det er nok, ellers må du sige til.

---

Fra : Carsten Holck

Dato : 11-06-04 10:17

Heldigvis faldt Berith Majlandt <berith@majlandt.dk> over tastaturet og
skrev følgende i news:40be7f58$0$305$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hej...
>
> Jeg mangler hjælp til at skrive en ansøgning.

Kig evt på http://www.folkeskolenjob.dk/adviceAndTips.jsp#link5

Ellers har din fagforening /a-kasse givetvis en folder om det.

--
/carsten

Fra : Peter Thomsen

Dato : 09-07-04 12:33

Berith Majlandt wrote:

> Hej...
>
> Jeg mangler hjælp til at skrive en ansøgning.

Hvilken slags hjælp søger du? Vil du nave nogen til at læse din
ansøgning igennem ? Nogen til at give dig råd om opstilling? Nogen til
at skrive den for dig, eller hvad mener du med "hjælp" ? Du kan få meget
hjælp, men vi skal dog hvide hvilken slags du har brug for / vil have.

Held og lykke.

--
Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen