til sure lars
Fra : 1Light50

Dato : 29-05-04 17:02

tjaa lars hvis du ik kan male dine figurer og det er derfor du bitcher
sådan så må det jo være fordi du er snæversynet,og ik har andet at lave en
at side og bitche over andre der gerne vil dele en fed side med andre, men
en af oz må jo være den voksne i denne situration, og hvis du får størere
selvværd ved at brokke dig så vær min gæst for i bund og grund er jeg
ligeglad hvor meget du bitcher her, jeg vil sgu stadig skrive indlæg her og
dele mine oplevelser ang. rollespil med andre, og det med dine figurer så
kan du jo prøve at sende dem til mig så vil jeg sgu med glæde
male/konveterer dem for dig gratis så du kan få din figur til at ligne den
du spiller med når i gambler,og opglæde ved figurer.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 29-05-04 19:36

To ting:

1) Ved et klikke på besvar mens du kikker på et indlæg, kan du få din
besvarelse til at ligge under det indlæg du svarer på. Dette kaldes en tråd.

2) Dette er ikke en chat. Man har rigelig med tid til at skrive sit indlæg.
Man kan sætte tegn. Men kan rette slåfejl. Man kan læse sit indlæg en ekstra
gang og stramme op i formuleringerne.

Hilsen Mads

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 29-05-04 21:31

"1Light50" <bla@bla.bla> skrev i en meddelelse

Kære 1Light50 (hvad det så betyder).

Jeg må endnu en gang påpege at du ikke har noget som helst belæg for at
kalde mig sur. Jeg har ikke kaldt dig noget som helst nedladende, så hvorfor
bliver du ved med at gøre det ved mig?

Og så må jeg sgu' give Mads ret, det ville være nemmere hvis du satte nogle
kommaer og punktummer, så det var nemmer at læse og kommentere dine indlæg.

> tjaa lars hvis du ik kan male dine figurer

Det kan jeg godt, men det tager uforholdmæssig lang tid, og er efter min
mening ikke min tid værd. På den tid det tager for mig at male en figur
tilfredsstillende, har jeg allerede spillet 2 sessioner rollespil, og
spillet brætspil endnu flere gange.

> og det er derfor du bitcher
> sådan så må det jo være fordi du er snæversynet,og ik har andet at lave en
> at side og bitche over andre der gerne vil dele en fed side med andre

Jeg bitcher ikke over noget som helst. Jeg sætter spørgsmål ved om man får
et bedre rollespil ud af at bruge figurer?

Jeg har selv brugt figurer, men det blev rollespillet ikke bedre af for os,
så jeg er nysgerrig efter hvordan du mener at det bliver bedre.

Hvordan er det at du mener at rollespillet bliver bedre fordi der står en
figure foran dig?

>, men
> en af oz må jo være den voksne i denne situration

Hvordan definere du voksen? Er det ikke en der kan svare på spørgsmål, og
argumenter, frem for bare at blive ved med at svine andre til?

> og hvis du får størere
> selvværd ved at brokke dig

Hvor er det jeg brokker mig?

> så vær min gæst for i bund og grund er jeg
> ligeglad hvor meget du bitcher her, jeg vil sgu stadig skrive indlæg her
og
> dele mine oplevelser ang. rollespil med andre

Fint, det ville være rart med nogle flere indlæg i denne gruppe, for det er
jo ikke fordi vi er ved at drukne i indlæg.

Men hvad er det så for nogle oplevelser du får når du bruger figurer i
rollespil, og hvordan bruger I dem? Er det bedre med figurer, eller er det
bare fordi du synes at figurene er flotte?

Jeg kan sgu' også godt se når en figure er flot malet, og jeg står såmænd
også og beundre dem i spilbutikkerne, eller når jeg er hjemme hos mine
venner. Men de forbedre altså ikke mit rollespil.

> og det med dine figurer så
> kan du jo prøve at sende dem til mig så vil jeg sgu med glæde
> male/konveterer

Jeg er en ørn til at konvertere, og har faktisk vundet konkurrencer i
konvertering og terræn-bygning, det er kun mailing af selve figurene der
tager for lang tid.

> dem for dig gratis så du kan få din figur til at ligne den
> du spiller med når i gambler

Gambling er kun når der indgår penge, ellers hedder det "gamer". På dansk
har vi jo desværre kun det samme ord for begge aktiviteter.

Og tak for tilbuddet. Men da jeg ikke spiller WH40K/WFB længere, og ikke
bruger figurer i mine rollespil, så har jeg ikke noget at bruge dit tilbud
til. Hvis du derimod er interesseret, så har jeg en masse figurer til salg.

> og opglæde ved figurer.

? ikk' forstået?

Lars