til sure lars der ik kan dele glæde med an~
Fra : 1Light50

Dato : 29-05-04 12:51

ja ja lars alle kan jo skrive noget her for at spille smarte ik, men man kan
jo oz som mig skrive noget her for at være venlige ik!! så jeg kan sgu ik se
hvorfor du har så fandens ondt i røven!!!!! og på den anden side så kan man
godt spille rollespil med figurer, du skulle prøve det engang, det at side
med en grå figur og så efter et stk. tid se det færdig med farve på, gør
alså noget når man sidder og spille rollespil at man hiver sin kasse frem
med figurer og bygger rollespillets scenarie op det gør det oz nemmere for
både spille og gm og så hvad der sker!!

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 29-05-04 16:20

"1Light50" <bla@bla.bla> skrev i en meddelelse
> ja ja lars alle kan jo skrive noget her for at spille smarte ik, men man
kan
> jo oz som mig skrive noget her for at være venlige ik!!

Hov-hov, der er vel ingen grund til at blive personlig. Hvilken grund har du
til at skrive at jeg er sur? Jeg sidder faktisk her og smiler

> så jeg kan sgu ik se
> hvorfor du har så fandens ondt i røven!!!!!

Det her jeg heller ikke. Der var en gang hvor jag havde hæmorider, da kan du
tro jeg havde ondt i røven. Men efter at de er blevet opereret væk, har jeg
ikke længere ondt i røven.

> og på den anden side så kan man
> godt spille rollespil med figurer, du skulle prøve det engang

Det har jeg skam også prøvet.Rollespillet blev bare ikke bedre af det. Og
det irriterede mig nu lidt at der aldrig helt var en figur der lignede min
rollespilsperson. Og så er jeg skide dårlig til at male de satans figure, og
de er alt for dyre.

Der var en gang da jeg brugte mange penge på figurer, men jeg så heldigvis
lyset.

Jeg har også spillet W40K og WFB og der er det jo en del af spillet, så der
er de jo uundværlige.

> det at side
> med en grå figur og så efter et stk. tid se det færdig med farve på

Det sker de ikke når man spiller rollespil. Det sker jo når man maler
figurer. Jeg kan bare ikke forstå at man absolut kæder disse to ting sammen.
Det svarer til at man laver en absolut sammenhæng mellem at spille skak og
så samle på skakbrikker. Eller at ordne sin have, og samle på havenisser.

> [...]
> med figurer og bygger rollespillets scenarie op det gør det oz nemmere for

I taktiske situationer kan det være praktisk at stille noget op der viser
hvor de forskellige personer befinder sig, men man jo lige så godt bruge
terninger eller noget helt andet. Personligt bruger vi altid vingummi, og
når så figuren dør, så får man lov til at æde den.

Men det betyder jo ikke at man skal til at samle på vingummi.

Lars