Nye grupper
Fra : Per Corell

Dato : 26-05-04 13:47

Hi
Der er nu en række Yahoo grupper der promoverer en ny smart
byggemetode, jeg sætter et par links ind idet dette er et rimeligt
relevant emne for dette fora.

Attituden er at denne nye metode gør tingene meget nemmere smartere og
faktisk tilbyder en reel ny byggemetode, med et utroligt potentiale.
Metoden er anderledes end alt du før har set, men er det ikke netop
sådan nye metoder er, at de er anderledes og især indenfor
arkitekturen tilbyder et helt nyt formsprog og generelt ændrer på
gamle forestillinger.

Åben dit sind ,men ikke for blot at bruge chancen til at slå alt nyt
oven i hovedet fordi det er sart og aparte, ----- det er jo ikke
derfor jeg offentligører mine tegninger ,blot for at nogle kan skore
nogle billige point ,check istedet de links jeg sætter ind ,de peger
faktisk på en meget spændende ny metode som gør at computeren gør det
nemmere, ikke mere besværligt.

Check Links og Database folders, hvor der ligger links til mange andre
grupper, som viser nogle af de fordele der er, ved at udskifte 20
forskellige stål profiler, knæ, bolte og fittings, med blot 'et
materiale og en fabrikations metode der kun kræver en type materiale
og som faktisk passer bedre til computeren, end de gamle metoder blot
skrevet ind i et computer program.

http://home20.inet.tele.dk/h-3d/Anim1.gif

P.C.