Erhvervsøkonomi B
Fra : KPH

Dato : 23-05-04 04:11

hey.
jeg søger "svar/hjælp" til opgaver i "Erhvervsøkonomi niveau B - 2. del"
det handler om opg. 5.6 + 5.8 og 5.16.
bogen er grøn og er skrevet af Knud Erik Bang, og div andre.

hvis nogle kan hjælpe vil jeg blive meget glad.

Fra : MR Kris

Dato : 26-05-04 00:41

hvilken slags uddannelse er det. det ville også hjælpe en del da der findes
forskellige bøger til EØ

muligvis kan jeg hjælpe kommer selvfølgelig an på hvilken udd.

Fra : KPH

Dato : 26-05-04 22:39

ellers tak for hjælpen men har fundet ud af det. men det er HHX.