Zyxel Prestige 100ih
Fra : Basil

Dato : 22-05-04 08:37

Jeg har fået mig en ISDN Hub router, som jeg påtænker at skifte den gamle
Eicon ud med.
Kan man finde noget 3. part software som kan bruges til at trække
statistikker ud med osv.
Kan man faxe med denne sveske ?

Jeg har tidlige haft skiftet A/B adaptor ud, med en anden (altså hele Eicon
ud med en anden ISDN adaptor) og så virkede nummervisning ikke på de analoge
telefoner.
Er der nogen der har erfaring med den ISDN adaptor jeg har skrevet i emnet,
på dette område ?

Kai

Fra : Knud

Dato : 22-05-04 14:53

Basil wrote:
> [...]
> telefoner.
> Er der nogen der har erfaring med den ISDN adaptor jeg har skrevet i emnet,

Jeg har brugt en sådan gennem længere tid (nu ADSL).

Virker upåklageligt
Nummervisning virker nogenlunde hvis det er en ver zyih01

Der er noget underligt med hvis der kommer et opkald og den første A/B
udgang er optaget så kommer nr. visningen ikke med ud på når den sender
opkaldet ud på den anden A/B udgang.

Knud

klippet fra Zyxel FAQ

Fra : Basil

Dato : 22-05-04 16:39

"Knud" <knud-ch.skrald@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udgang er optaget så kommer nr. visningen ikke med ud på når den
> sender opkaldet ud på den anden A/B udgang.

Tak skal du have.
Kai

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-05-04 17:39

Basil skrev:

> Kan man faxe med denne sveske ?

Ja, det kan du sagtens. Du sætter dit analoge fax-modem i en af
a/b-portene og så er du på

Jesper G. Poulsen