Søger en kunstner/ ikke kunstner..... til ~
Fra : Klaus Emilius

Dato : 21-05-04 16:45

Søger en kunstner til at BODY PAINTING Klaus Emilius (kunstbien) også
kunstner bag denne www site

den kunstner der skal male mig også tage foto af det eller få en til at gøre
det da man ikke selv kan foto af det

ps : det er uden tøj på
-----------------------

Faver jeg har til det er : Grøn 25ml., Rød 25ml. , Blå 30 ml. , Gul 25
ml., Hvid 15 ml.

kan vand fave bruges har jeg også det ...

-----------------

jeg har haft muskelsvind Limb-girdle muskeldystrofi i 17år nu og har været
kunstner nu i ca. 5 år

-----------------

til den der gøre det får en hemmeside med det kunst han eller hun laver for
at gøre det på 2005 med 30 foto på
-----------
med kunst hilsen kunstbien.dk
klaus Emilius

vil det så skriv en mail til om hvad du har lyst at male på mig op til den
der mallerhar du lyst til så skiv en mail til mig

jeg er komme til at skive for lidt i denne nyhed ....har glemt at skive at

Fra : steffen martin

Dato : 21-05-04 18:39

"Klaus Emilius" <postmaster@kunstbien.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den kunstner der skal male mig også tage foto af det eller få en til at

Tak, vi har hørt dig...
Sæt et opslag i Den Blå Avis istedet

Fra : Klaus Emilius

Dato : 21-05-04 19:53

er det ikke stedet for kunstner eller er i ikke kunstner det er jeg
og har været det i nu 5 år så derfor vil jeg få en til at male mig
jeg maller også i nu og udstiller også kun to gange på udstiling i år og
nr.laver mest fotokunst
3 er på vej

Fra : Jeppe Møller

Dato : 10-06-04 11:02

> [...]
> kunstner bag denne www site
>
> den kunstner der skal male mig også tage foto af det eller få en til at

Har du fundet en kunstner endnu?
Jeg ville gerne stille mig til rådighed, da det lyder som et spændende
projekt -desværre bor jer i KBH, og det er en lang tur at tage for alle de
penge jeg ikke har.

Jeg maler minimalistisk (hvis ikke det er et fy-ord nu om dage) og benytter
gerne tegn og bogstaver i mine produktioner. Jeg eksperimenterer hellere end
at forsøge på at lave noget der er lavet tidligere.

Glæder mig til at høre mere, eller se hvad du har fået ud af det.

MVH
/JeppeM