[OTD]: dk.helbred.behandling.alternativ.al~
Fra : G.B.

Dato : 16-05-04 09:49

Da det ser ud til, at en hel del tråde inficeres af MLM-folk, som sælger
"aloe vera" (= Aloe barbadiensis MILLER), som de anbefaler mod blandt andet
astma og til forøgelse af "immunforsvaret", vil jeg hermed ikke uden
desperation foreslå, at de får deres egen gruppe, da det alligevel er
umuligt at få den til at holde op med deres useriøse salgsgas.

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Helle

Dato : 16-05-04 09:51

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message

> [...]
> umuligt at få den til at holde op med deres useriøse salgsgas.
>
> --
> The individual is the smallest minority.

Det var dog utroligt med dig! Når nogen direkte spørge efter en alternativ
behandling har man vel lov at svare??? *suk*

/Helle

Fra : Jane

Dato : 16-05-04 10:29

G.B. skrev i <news:40a72af0$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> blandt andet astma og til forøgelse af "immunforsvaret", vil jeg
> hermed ikke uden desperation foreslå, at de får deres egen gruppe, da

Du har en hel del at lære før du laver en [OTD]
tag et kig på http://usenet.dk/otd/otd.html
FUT er også en god idé...

Jane

Fra : Timo Jensen

Dato : 16-05-04 17:09

> [...]
> desperation foreslå, at de får deres egen gruppe, da det alligevel er
> umuligt at få den til at holde op med deres useriøse salgsgas.
Siden du bliver så desperat over at læse 3-4 indlæg ommåneden (som om det var
uoverkommeligt at læse), så burde du måske bare droppe at følge med i
nyhedsgrupperne, og foretage dig noget konstruktivt. Skriv en bog eller et eller
andet.

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.mlm-life.com/
Aloe Vera debat for alle http://62.243.201.230/forum (under test, kig ind)

Fra : Helle

Dato : 16-05-04 19:28

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> wrote in message
> [...]
> uoverkommeligt at læse), så burde du måske bare droppe at følge med i
> nyhedsgrupperne, og foretage dig noget konstruktivt. Skriv en bog eller et

Ja med al den iver og energi kan der skrives en rigtig god bog om hvordan
Aloe Vera ikke virker og hvor frygteligt et produkt det er *ironisk ment*.
Måske du skulle droppe af læse om aloe vera når det pisser dig sådan af G.B.
Stop dog med at bank hovedet ind i muren når det gør så ondt!!

Helle