Søger en kunstner til at BODY PAINTING mig
Fra : Klaus Emilius

Dato : 15-05-04 10:31

Søger en kunstner til at BODY PAINTING den kunstner der skal male mig også
tage foto af det eller få en til at gøre det da man ikke selv kan foto af
det
det er uden tøj

Faver jeg har til det er : Grøn 25ml., Rød 25ml. , Blå 30 ml. , Gul 25
ml., Hvid 15 ml. se mere klik her
kan vand fave bruges har jeg også det ...
-----------------
jeg har haft muskelsvind Limb-girdle muskeldystrofi i 17år nu og har været
kunstner nu i ca. 5 år
-----------------

til den der gøre det får en hemmeside med det kunst han eller hun laver for
at gøre det på 2005 med 30 foto på

vil det så skriv en mail til om hvad du har lyst at male på mig op til den
der mallerhar du lyst til så skiv en mail til mig

med kunst hilsen kunstbien.dk
klaus Emilius

Fra : Klaus Emilius

Dato : 15-05-04 10:40