forebyggelse af lungebetændelse
Fra : Per Kallenbach

Dato : 12-05-04 12:03

Hej alle.

Jeg ved ikke, om det er det korrekte sted at poste dette men here
goes:

Er der nogen af Jer, der har erfaring med et produkt der effektivt kan
forebygge lungebetændelse, og som forøvrigt har været igennem hele
møllen af "kritikere" ?

Og som tillæg til det spørgsmål:
Findes der noget man kan gøre for at forbedre ens lungefunktion, efter
denne er blevet reduceret pga. rygerlunger. (rygningen er selvfølgelig
stoppet).

Håber nogen af Jer har nogle fifs eller om ikke andet bare lidt
informartion.

Venligst
Per

Fra : Timo Jensen

Dato : 13-05-04 15:52

"Per Kallenbach" <PerKallenbach@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen af Jer, der har erfaring med et produkt der effektivt kan
> forebygge lungebetændelse, og som forøvrigt har været igennem hele
Lad mig sige det sådan. Jeg har været gennem 5 lungebetændelser fra januar 2002-
juni 2002 og 2 fra november 2002 - påsken 2003.
På grund af de mange lungebetændelser har jeg fået astma. Marts-juni 2002 var
jeg oppe på 15-20 doser Bricanyl (lærete senere på Bispebjerg Hospital hvad min
egen læge ikke ved, nemlig at 12-13 doser er maks. dosis. Yderligere behov
indikerer behov for lægebesøg)
I juni 2002 begyndte jeg at drikke Aloe Vera gel. Når jeg drikker Aloe Vera
drikke gel er jeg sund og rask. Ikke engang forkølet har jeg været. I november
2003 glemte jeg at drikke Aloe i 5 dage og blev syg. I påsken kom jeg på ferie
uden drikkegel, og blev syg (i november en "alm." lungebetændelse og i påsken en
kold lungebetændelse).
Sidst jeg havde behov for Bricanyl var i juni 2002. Jeg har stadig min inhalator
på mig (udløb marts 2004, bare for en sikekrheds skyld), for man ved jo
aldrig....

> Og som tillæg til det spørgsmål:
> Findes der noget man kan gøre for at forbedre ens lungefunktion, efter
> denne er blevet reduceret pga. rygerlunger. (rygningen er selvfølgelig
> stoppet).
Øvelser som din læge kan henvise dig til at lære. Evt. et besøg på en
lungeklinik.

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.mlm-life.com/
Aloe Vera debat for alle http://62.243.201.230/forum (under test, kig ind)

Fra : G.B.

Dato : 13-05-04 18:37

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen

> I juni 2002 begyndte jeg at drikke Aloe Vera gel. Når jeg drikker Aloe
> Vera drikke gel er jeg sund og rask. Ikke engang forkølet har jeg
> været. I november 2003 glemte jeg at drikke Aloe i 5 dage og blev syg.

Hvad så - groede der en grøn gris ud på ryggen af dig?

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Timo Jensen

Dato : 14-05-04 19:43

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message
> "Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad så - groede der en grøn gris ud på ryggen af dig?
Har du ikke andet at sige, hvad så med at få fjernet det menneske der er groet
ud på ryggen af dig. Det vil formentlig hææve niveauet betragteligt.

Hvad er det lige ved alternative metoder du ikke kan lide? Og hvad bruger du din
tid i denne gruppe for, hvis du er så negativ overfor ting du ikke kan
forklare/acceptere?
Er Aloe Vera en alvorlig konkurrent overfor dine interesser?

Fra : G.B.

Dato : 14-05-04 20:16

> Er Aloe Vera en alvorlig konkurrent overfor dine interesser?

Nej, men det er heller ikke et panacé. Det kan bruges til hud, hår og
slimhinder, og for emodinernes vedkommende som kraftigt afføringsmiddel.
Det kan hverken helbrede kræft, nedgroede negle, psoriasis eller astma.

Fra : Timo Jensen

Dato : 15-05-04 14:07

> Nej, men det er heller ikke et panacé. Det kan bruges til hud, hår og
> slimhinder, og for emodinernes vedkommende som kraftigt afføringsmiddel.
> Det kan hverken helbrede kræft, nedgroede negle, psoriasis eller astma.
Jeg har ikke set nogen snakke om helbredelse af de ting. Det er vist dig der
overfortolker lidt. Mon ikke du lige skulle tage en slapper, og læse tråden
forfra?

Fra : G.B.

Dato : 14-05-04 20:17

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen

> Er Aloe Vera en alvorlig konkurrent overfor dine interesser?

P.S.: Du er en useriøs kvaksalver, som har sin viden fra kulørt
salgsmateriale.

Fra : Timo Jensen

Dato : 15-05-04 14:08

> P.S.: Du er en useriøs kvaksalver, som har sin viden fra kulørt
> salgsmateriale.
Det er en alvorlig beskyldning som jeg ikke vil sidde overhørig.
En undskyldning imødeses snarest.

Tak.

Fra : G.B.

Dato : 15-05-04 14:26

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen news:40a61644
$0$495$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Det er en alvorlig beskyldning som jeg ikke vil sidde overhørig.
> En undskyldning imødeses snarest.

Dream on.

Fra : Timo Jensen

Dato : 15-05-04 15:21

> Dream on.
At kalde mig kvaksalver i et offentlig forum, når jeg samtidig forsøger at bygge
en forretning op med kosttilskud, er en meget alvorlig anklage.

Du har til i og med i morgen til at sige undskyld for den forhastede og
grundløse beskyldning.

Fra : G.B.

Dato : 15-05-04 18:27

> Du har til i og med i morgen til at sige undskyld for den forhastede
> og grundløse beskyldning.

Du er for langt ude.

Fra : Timo Jensen

Dato : 16-05-04 00:31

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message
> "Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen

> Du er for langt ude.
Vil du underbygge din anklage, eller sige undskyld?
Eller ved du slet ikke hvad det vil sige at være en kvaksalver?

Fra : G.B.

Dato : 18-05-04 00:23

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen

> Du har til i og med i morgen til at sige undskyld for den forhastede
> og grundløse beskyldning.

Hvad så, kvaksalver - hvornår hiver du mig i retten?

Eller du har måske tænkt dig at komme forbi min adresse med et tæskehold?