tidsperioder
Fra : SB

Dato : 04-05-04 17:48

Jeg er, igang med et eksamensprojekt og dertil mangler jeg en tidslinie med
de forskellige kunsttidsperioder(oplysningsperioden, modernismen,
postmodernismen osv) Er der nogle er ved hvor man kan finde en sådan?

Søren

Fra : Jeppe Møller

Dato : 04-05-04 21:43

E.H. Gombrich - The history of Art / Kunstens historie
Fås i ehver boghandel/ bibliotek
/J

Fra : SB

Dato : 06-05-04 17:52

"Jeppe Møller" <NOTTHISjeppem2@gjk.dk> skrev i en meddelelse
> E.H. Gombrich - The history of Art / Kunstens historie
> Fås i ehver boghandel/ bibliotek
> /J

Kan være det bliver nødvendig.
Håbede bare på at det lå på nettet et eller andet sted

/S

Fra : Jesper R. Nielsen

Dato : 06-05-04 20:37

SB wrote:
> Håbede bare på at det lå på nettet et eller andet sted

Der er en tidslinie her:

http://www.sanford-artedventures.com/study/timeline.html

Mvh
Jesper

Fra : SB

Dato : 08-05-04 12:50

"Jesper R. Nielsen" <jern@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Der er en tidslinie her:
>
> http://www.sanford-artedventures.com/study/timeline.html
>
> Mvh
> Jesper

Mange tak, det dækker det jeg har behov for at vide

Søren

Fra : Jesper R. Nielsen

Dato : 11-05-04 07:59

SB wrote:
> Mange tak, det dækker det jeg har behov for at vide

Selv tak.
Godt, den ku' være til nytte.

Mvh
Jesper