ISDN og Dankort-terminal.
Fra : Jack L.

Dato : 30-04-04 12:47

Hej gruppe.

Jeg vil gerne høre om et Dankort-terminal fra Point (FlexTerminal) der
understøtter ISDN betragtes som et ISDN-terminal og som derved kan
tilsluttes direkte til NTab-boksen?

Desuden, kan det være sandt at når man kobler sit Dankort-terminal til en
ISDN-forbindelse, så kan man kun bruge pinkode-udgaven?

Jeg har forsøgt at ringe til TDCs telefonsupport, men ingen kan svare på
første spørgsmål og jeg bliver kastet rundt i adskillige afdelinger. Den
sidste person jeg snakkede med lovede at ringe tilbage når en tekniker var
ledig, men ja... Den hoppede jeg vist på. >_<

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real. :)

Fra : Jack L.

Dato : 30-04-04 13:09

Jack L. wrote:
> Hej gruppe.
>
> Jeg vil gerne høre om et Dankort-terminal fra Point (FlexTerminal) der
> understøtter ISDN betragtes som et ISDN-terminal og som derved kan
> tilsluttes direkte til NTab-boksen?

Jeg ringede til TDC supportjunglen én sidste gang, og denne gang blev jeg
henvist til én af de mange fejlservice-afdelinger. Her sagde hun at det
kunne godt lade sig gøre at tilslutte sit Dankort-terminal direkte op på
NTab-boksen. :)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-04-04 18:01

"Jack L." <jack_nospam@nospam.dk> wrote in message
> Jeg vil gerne høre om et Dankort-terminal fra Point (FlexTerminal) der
> understøtter ISDN betragtes som et ISDN-terminal
> Jeg har forsøgt at ringe til TDCs telefonsupport

Muligvis et dumt spørgsmål, men hvorfor ringede du ikke til Point?
TDC kender ikke samtlige ISDN-terminaler i verden

Fra : Jack L.

Dato : 01-05-04 02:52

Martin Højriis Kristensen wrote:
> "Jack L." <jack_nospam@nospam.dk> wrote in message

> Muligvis et dumt spørgsmål, men hvorfor ringede du ikke til Point?
> TDC kender ikke samtlige ISDN-terminaler i verden

Det havde jeg også gjort -- de henviste ISDN-relaterede spørgsmål til TDC.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-05-04 10:49

> Det havde jeg også gjort -- de henviste ISDN-relaterede spørgsmål til TDC.

Men det her var jo terminal-relateret.. Jeg har selv siddet på ISDN2-support
hos TDC, og omend jeg ville have taget det som en udfordring og antageligvis
fået spørgsmålet besvaret, så er denne type spørgsmål altså ikke nogen man
kan forvente TDC kan besvare.

Fra : Hartmann

Dato : 04-05-04 14:54

"> Det havde jeg også gjort -- de henviste ISDN-relaterede spørgsmål til
TDC.

> Hej Jack

Dit spørgsmål er jo netop ikke ISDN relateret, og min erfaring med Point
er da ellers at de vil både gerne svare og hjælpe,
og som Martin siger, man kan vel ikke forvente at TDC skal kunne svare
på alt om alt selv om de er det største
teleselskab i DK.
Med hensyn til pin kode mener jeg at huske at det er et spørgsmål om
opsætning, men hvis du ikke benytter pin kode
er du jo meget dårligere stillet ang erstatning og da det ikke koster
ekstra hvorfor så ikke benytte facilteten.

MVH

http://www.kandu.dk/