Billeder fra magic-kort
Fra : Johan

Dato : 30-04-04 21:28

Hej Gruppe.
Da jeg begyndte at samle magic-kort var det pga billederne, det var først
senere, at jeg faktisk begyndte at spille med dem. Jeg har mange gange
forsøgt at finde sider med billeder fra magic-kort. Men oftest er billederne
små og fnidrede. Kender nogen en side, hvor man kan finde billeder i en
bedre kvalitet?

Mvh Johan

Fra : Jan Ozimek

Dato : 01-05-04 01:13

Flere af kunstnerne, har deres egne hjemmesider, hvor de "originale"
billeder ligger.
Søg på deres navn...
mvh. Jan

Fra : Johan

Dato : 06-05-04 14:17

"Jan Ozimek" <janozimek@spam.yahoo.com> wrote in message
> Flere af kunstnerne, har deres egne hjemmesider, hvor de "originale"
> billeder ligger.
> Søg på deres navn...
> mvh. Jan

Hey, tak for tippet, det har jeg lidt mere held med.
Mvh Johan