Frank Munkø
Fra : Klaus Nielsen

Dato : 22-04-04 09:43

Hej,

Er der nogen af jer der har læst bogen om Frank Munkø fra Åndernes Magt?

I kan se den her:
http://www.bog-mystik.dk/default.asp?Action=Details&Item=1176

Fra : Onsource

Dato : 22-04-04 14:38

Jeg har gået til behandling hos ham.
10 min. behandling for 250 kr. hvor han mens han lavede sine strygninger
snakkede et øre af om sine skatte forhold og sine politiske meninger osv.
Hvordan kan han koncentrere sig om at behandle når hans opmærksomhed er mile
vidt fra hvor han befinder sig? Jeg bad om om at holde inde med al sin snak
hvilket han så gjorde. Jeg kunne imidlertid høre, da jeg sad og ventede i
hans venteværelse, at han snakkede på samme måde til sine andre klienter.
Jeg fik intet ud af det, andet end irritation over at skulle høre på hans
meninger om dette og hint og så samtidig betale 250,- kr. Han tjener mindst
en tusse i timen på folk der er desperate over deres sygdom
Man kan spørge: Er det etisk det han foretager sig?