netværks ydelse
Fra : Christian Precht-Jen~

Dato : 27-04-04 16:09

Hej

Jeg skal til at lave mig en ny fil server, men helt ny er den nu ikke,
en P-II 233 med 128mb SD-ram
havde tænk mig at besøge bilka og finde en billig 80 gb harddisk! og
så et realtech netkort! 10/100

Hvor meget kan jeg regne med at den kan sende ud(MB/S) på et switchet
netværk? (kørende Samba)???

mvh
Christian Precht-Jensen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 27-04-04 16:22

On Tue, 27 Apr 2004 17:08:38 +0200, Christian Precht-Jensen
<christian@lala--precht-jensen.dk> wrote:

> [...]
>en P-II 233 med 128mb SD-ram
>havde tænk mig at besøge bilka og finde en billig 80 gb harddisk! og
Køb et godt net kort istedet, feks. Intel PRO 100. Det vil give bedre
preformance.
/Hans

Fra : Karsten Rasmussen

Dato : 25-05-04 00:23

> [...]
> så et realtech netkort! 10/100
>
> Hvor meget kan jeg regne med at den kan sende ud(MB/S) på et switchet

Jeg kommer ret tæt på de 100mbit med en P-II 133 når jeg henter men det er
ikke så godt den anden vej !