Novell Security message ??
Fra : Peter

Dato : 14-04-04 07:45

Hej.

Et lille men irreterende problem.
Når jeg starter min Windows XP maskine op og vil logge ind på novell, så
skriver den, med overskriften "Novell Security message":
The tree or server cannot be found. Choose a different server.

Men venter man så 10-15 sekunder og trykker ok til at den skal forsøge igen,
så logger den fint på........

Maskinen køre Windows XP pro, og Novell clienten er 4.90.0.0 SP1.

Kan i hjælpe mig med at få løst dette problem, så vil jeg blive meget glad.

Jeg har forresten også en bærebar maskine med Windows XP home, og den logger
på helt uden problemer, med samme Novel client version.
Det undre mig lidt, at det fungere fint på den ene maskine , men driller
lidt på den anden.

--
Venlig Hilsen
Peter