Rehab-messen 2004
Fra : Henrik

Dato : 16-04-04 01:08

Hej alle sammen

Jeg sidder her lidt over kl 2 nat og tænker på om nogen af jer, skal med til
rehab-messen i år, jeg skal selv afsted den 25. maj.

Jeg regner dog kun med at være der i ca. 3 timer da jeg skal mødes med nogle
jeg kender på nettet. Og så var det at jeg lige ville hører om der var nogen
af jer her fra der overvejer at tage den lange vej til københavn, jeg ved at
mange kommer fra provinsen..

Jeg skal for første gang prøve at kører med tog med min MiniCrosser fra fyn
ad, så jeg håber da at IC3 togene kan have mig med der over, for ellers er
jeg jo lidt på den.

Nogen af jer der har prøvet med en Mini-Crosser (firmaet's navn)

MVH

Henrik Larsen aka MrWheel

Fra : strid

Dato : 16-04-04 16:27

Hello

Jeg bor 600 meter fra Bella center så jeg skal da klart der over :)
Jeg syntes vi skal aftale noget ?

Astrid

Fra : Henrik

Dato : 17-04-04 21:06

"strid" <astrid@strid.dk> wrote in message

> Hello
>
> Jeg bor 600 meter fra Bella center så jeg skal da klart der over :)
> Jeg syntes vi skal aftale noget ?

Når muligheden nu er her så syndes jeg klart at vi skal aftale noget, du er
altid velkommen til at fange mig på admin@handikapinfo.dk så kan vi aftale
nærmere der, jeg kommer til kbh. fra Odense jeg kender pt. ikke lige ankomst
tidspunktet men regner med at tage fra odense ca. kl 9 den 25/5 om jeg så
kan komme til bella centeret med min crosser ved jeg ikke, ellers kan man
vel trille derud på den. men vi kan skrives ved på post konto.

Er der flere der kunne tænke sig at mødes der over så sig lige til.

Henrik Larsen
admin@handikapinfo.dk

Fra : Henrik

Dato : 17-04-04 21:08

> Henrik Larsen
> admin@handikapinfo.dk

Hmmm kender godt nok reglerne for at poste her, men det gik lige lidt for
hurtigt, så glemte at klippe en del fra, beklager :) sådan går det når man
tilbringer det meste af dagen i sin seng... og ikke er spor vågen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-04-04 20:43

On Fri, 16 Apr 2004 02:08:08 +0200, "Henrik"
<ratcom_wheel@hotmail.com> wrote:

Regner med jeg kommer derover om torsdagen....

- hvad siger Lotte? Springer du også over i år?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Lotte M

Dato : 18-04-04 21:43

"Karsten Jensen" skrev i en meddelelse

> - hvad siger Lotte? Springer du også over i år?

Ja, det er jeg endu ikke stabil nok til.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk

Fra : Henrik

Dato : 19-04-04 23:29

> Ja, det er jeg endu ikke stabil nok til.

Jeg, vil ønsle dig god bedering frem over og håber at du kommer dig hurtigst
muligt igen, det er altid skidt når man har det ringe.

Jeg kan kun sige det af erfaring især når jeg sel har 3 til 4 problemer at
kæmpe med i øjeblikket.

Det jer er mest nedstemt med i øjeblikket er smerter fra en dum ryg som
viser at være skæv med en gra på ca. 4-5 grader pt forsøger vi Fys og mig at
styrke musklerne i håb om at det er nok, ellers må vi se tiden an.

Så lotte jeg ønsker dig godbedring.

VH
Henrik Larsen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-06-04 13:37

Var der nogen, der kom til messe og så du noget spændende?

- desværre nåede jeg alligevel ikke selv derover................

Fra : Annika Pedersen

Dato : 03-06-04 15:20

> Var der nogen, der kom til messe og så du noget spændende?
>
> - desværre nåede jeg alligevel ikke selv derover................

Ja, kom afsted igen i år.
Synes ikke der indenfor det der har min interesse var de helt store
"nyheder", men en af de ting jeg kunne lide var trappeliften.
Den er smuk og den ting jeg ser som noget af en forbedring >< design :)

www.liftup.dk er url'en hvis du vil se den.
Ved dog ikke hvad der blev kåret om torsdagen, måske andre ved det?

--
Annika P

Fra : Leonard

Dato : 03-06-04 21:39

Annika Pedersen <newsgroup@annika.dk> wrote:

>www.liftup.dk er url'en hvis du vil se den.
>Ved dog ikke hvad der blev kåret om torsdagen, måske andre ved det?

Det blev trappeliften der vandt.
--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen,

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-06-04 12:33

On Thu, 03 Jun 2004 14:20:24 GMT, Annika Pedersen
<newsgroup@annika.dk> wrote:

>www.liftup.dk er url'en hvis du vil se den.

"Simpel" opfindelse - der simpelthen ser genial ud. Hvorfor er der dog
ikke nogen der har tænkt på den løsning før?!?!?!

Fra : Leonard

Dato : 03-06-04 21:42

Karsten Jensen <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

>Var der nogen, der kom til messe og så du noget spændende?

Der var ikke mange nyheder, www.liftup.dk og www.wayup.dk var de
eneste nyheder jeg lagde mærke til.
Og så kom der forøvrigt kun lige under 9.000 gæster, så det var lidt
af et flop.

Til næste er det i Fredericia ...

Fra : Annika Pedersen

Dato : 04-06-04 06:07

> [...]
> eneste nyheder jeg lagde mærke til.
> Og så kom der forøvrigt kun lige under 9.000 gæster, så det var lidt

Så ikke engang wayup må jeg så indrømme.
Men jeg bemærkede at jeg manglede nogle af dem der var der de tidl. år

Sker der ikke rigtigt noget i nyheder generelt mon, er det bare indenfor
"vores" områder eller er de ikke på messen?

--
Annika P

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-06-04 12:34

)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-04-04 11:02

On Sun, 18 Apr 2004 22:42:30 +0200, "Lotte M" <lotte_m@stofanet.dk>
wrote:

>Ja, det er jeg endu ikke stabil nok til.

Øv *SS*