PC kørekort
Fra : Sørensen

Dato : 15-04-04 14:05

Hvad krav stilles der for at undervise i edb, f.eks. kørekort, word, excel
programmer og lign, og her tænker jeg på voksenundervisning, som f.eks. VUC
og lign.??
sørensen

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 15-04-04 22:33

Ved at på der på nogle skoler op ansatte IT-lærer som er selvlærte, men det
kommer nok an på hvilket niveau du vil/skal undervise på.
DN

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 22:20

Hej Sørensen
Jeg underviser på 6. år i IKT på teknisk skole. Der stilles flg. krav (hvis
du skal være godt kørende): PC-kørekort 7 moduler, EUD IT-pædagogisk
kørekort 8 moduler, og PG eller VU. Ovennævnte vil ca tage 2 år. Jeg vil
ikke udelukke at du kan blive ansat på dit glatte ansigt - du skal være
meget heldig. Desuden skal du også kunne undervise i andet - du skal være
bred.

Nb. Ovennævnte kurser mv. kan tages på fjernundervisning.
René Sørensen
www.mizzi.dk