DFSee
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-04-04 20:24

Greetings!

Er DFSee read-only i evaluation-udgaven?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Volsted

Dato : 12-04-04 01:31

hi

> Jesper G. Poulsen wrote:
> Greetings!
>
> Er DFSee read-only i evaluation-udgaven?

Det mener jeg ikke, der er vist kun en reminder om at den ikke er
registreret.
I CD-boot udgaven skriver JvW dog, at der er en tidsbegrænset brug af
den ikke-registrerede udgave indbygget.
Men det er et af de programmer der virkelig leverer valuta for alle
pengene

--
good luck

peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-04-04 08:21

In article <2rlec.141370$jf4.7429199@news000.worldonline.dk>,
pvolsted@image.dk says...

> Det mener jeg ikke, der er vist kun en reminder om at den ikke er
> registreret.

Dét er der bla.
Men den skriver Read-only Store, når den går igang med noget

> Men det er et af de programmer der virkelig leverer valuta for alle
> pengene

Det hjælper jo ikke mig, da jeg skal bruge funktionaliteten nu (og
sikkert kun denne ene gang).