[AutoCAD Mechanical 2004 DX] leader?
Fra : Ukendt

Dato : 02-04-04 12:30

Kommer nok med nogle spørgsmål om det program i den næste stykke tid..
Håber i kan hjælpe med de forskellige ting

I genius havde jeg en speciel leader "balloons" som i sikkert også
kender dem som. Jeg kunne let gå ind og ændre den, hvis jeg eks.
ønskede en boks istedet for en cirkel osv. Vha. power edit (mener jeg
den hed)

Hvad kan jeg gøre nu? Det eneste jeg kan se er en normal leader, dvs.
streg... Og balloon er under part list, men slet ikke så let-at-gå-til
som i genius. Og iøvrigt jeg kan ikke lave "power edit" på de gamle
balloons fra genius...