Autocad 3D i paperspace
Fra : Kate Bille

Dato : 02-04-04 07:48

Jeg har et problem med at få vist den tekst jeg skriver i paperspace, når
jeg har et viewport med en 3D visning.
Teksten forsvinder bag viewport'en.
Det plejer den ikke at gøre når jeg tegner alm. 2D tegninger.
Er der nogen der har en ide om hvad jeg skal gøre ?
Det hjælper ikke at bruge kommandoen "Displayorder".

Mvh
Kate Bille

Fra : P.C.

Dato : 02-04-04 08:25

Eh

"Kate Bille" <KBI@ssi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der har en ide om hvad jeg skal gøre ?
> Det hjælper ikke at bruge kommandoen "Displayorder".

Mener du ikke "Draworder" ?.

P.C.

Fra : Kate Bille

Dato : 02-04-04 08:58

Måske hedder commandoen "Draworder" (som heller ikke virker i dette
tilfælde), men under menu Tools, hedder menupunktet "Displayorder" hos mig.

Kate

Fra : Niels Gjermandsen

Dato : 12-04-04 17:19

Hej Kate

> [...]
> Er der nogen der har en ide om hvad jeg skal gøre ?
> Det hjælper ikke at bruge kommandoen "Displayorder".

Dit problem er faktisk mere enkelt.
Når du i Layout har lavet Wievports så har du sikkert været inde i disse og
sat for eksempel 3dwireframe.
Det er her at dit problem opstår.
Du må kun anvende 2d wireframe i dine wievports. Ved alle andre instilinger
blive baggrunden i din Wievport uigennemsigtig og du kan så ikke se hverken
tekster og målsætninger lavet i Layout.
Draworder og lignende virker ikke.

NG-Consulting
Niels Gjermandsen