Serverplads priser til Counter-Strike ??
Fra : Sisu

Dato : 29-03-04 22:38

Hej i Gruppen !!

Jeg leder efter et billigt sted hvor man kan leje noget serverplads.
Det skal faktisk kun bruges til Counter-Strike spil
Så tænkte jeg på om der ikke er en hjemmeside med en oversigt over de
forskellige Udbydere/Priser ?
I stedet for man skal lede efter hver enkel
På forhånd tak.
mvh.
Sisu

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 30-03-04 09:42

"Sisu" <s_i_s_u@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter et billigt sted hvor man kan leje noget serverplads.
> Det skal faktisk kun bruges til Counter-Strike spil

Er det til at kunne hente baner/statistik o.s.v. fra, eller er det et
sted at leje en gameserver ?

Går ud fra det andet.
Hvor mange spillere skal den kunne betjene. ?
må der forekomme lidt lag når den er tæt på fyldt op. ?
hvor meget kontrol skal du selv have over den. ?
Skal den ligge i Danmark, eller må den ligge f.eks i Holland eller
England. ?

En god server med plads til omkring 32 spillere (Med Quake3 engine, så
som rtcw o.l.)
den koster let omkring 800 - 1000 om måneden.
En server til 8-10 spillere kan sikkert fås for omkring 3-400.

> Så tænkte jeg på om der ikke er en hjemmeside med en oversigt over de
> forskellige Udbydere/Priser ?

Tror ikke der findes nogen samlet liste over udbydere af spil servere.

MvH
Søren Steinmetz

Fra : Anders Hansen

Dato : 30-03-04 10:59