Billeder fra lives!
Fra : Martin Lindhardt

Dato : 29-03-04 21:04

Hej!

Jeg skal til live om et par uger og skal nu til at ha lavet noget kustyme!

Er der nogen der kender nogle gode steder med billeder m.m.
Så jeg har lidt at arbejde ud fra?

Hilsen Martin Lindhardt

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 08:29

"Martin Lindhardt" <ak47@762.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal til live om et par uger og skal nu til at ha lavet noget kustyme!
>
> Er der nogen der kender nogle gode steder med billeder m.m.

Start med et besøg på www.laivforum.dk . Der er masser af links til
hjemmesider med både spillere i kostume, kostumer alene, samt gåde råd og
tips til, hvordan man selv enkelt og nemt kan lave kostume, uden at
investere i det helt store den første gang.

God fornøjelse med det hele

Tina

Fra : Lau

Dato : 23-06-04 00:19

www.ripen.dk ! der spiller jeg og der er mange billeder, og hvis du tjekker
forum kan du finde endnu flere billeder, og også et par film...

/Lau