Langsom opkobling hos TDC ISDN
Fra : Musaeus

Dato : 29-03-04 19:23

Hej NG

Kan det passe at det skal tage over et minut at skabe ISDN forbindelse hos
TDC?

"Opringning" og "kontrol af brugerid og password" foregår på få sekunder
men så skriver den (win98) "logger på netværket" og det tager syv lange og
syv brede - hvad f... laver den?

Vi har haft ISDN hos TDC i flere år, og i starten kom forbindelsen meget
hurtigt 5-10 sek.

Mvh
Jesper

Opkald til: 16101
Abonn.: NetBasis
Modem: ZyXEL omni.net LCD

Fra : Thomas

Dato : 29-03-04 19:46

On Mon, 29 Mar 2004 20:23:08 +0200, "Musaeus" <musaeus@mail.tele.dk>
wrote:

> [...]
>syv brede - hvad f... laver den?
>
>Vi har haft ISDN hos TDC i flere år, og i starten kom forbindelsen meget

Hejsa Jesper

Problemer kan netop være den "logger på netværket" dette virker nemlig
med ISDN :)
Du kan tjekke om din opkaldsforbindelse står som den her guide
<http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_modem_inst_56755>,
se specielt ved fanebladet "Server typer" der skal nemlig kun være hak
i TCP/IP.

/Thomas

TDC ISDN Hotline
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC A/S.

Fra : Musaeus

Dato : 30-03-04 18:55

Kanon!!!

Der var godt nok mange flueben der skulle fjernes før det lignede
vejledningen (gu' ve' hvordan de er kommet der...) - nu kan jeg koble på
nærmest øjblikkeligt igen.

Tak for hjælpen Thomas

/Jesper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-03-04 19:47

In article <4069b49b$0$212$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
musaeus@mail.tele.dk says...

> vejledningen (gu' ve' hvordan de er kommet der...) - nu kan jeg koble på

Windows' veje er uransagelige.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen