19" Rack Skinner
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 29-03-04 10:12

Hejsa.

Jeg har en server stående i et 2U Compucase kabinet:
http://www.compucase.de/English/product133.htm.

Jeg har dog brug for et par skinner til den, så jeg kan få den sat op i et
rack kabinet. Jeg kan ikke finde en forhandler som fører disse "officielle"
skinner: http://www.compucase.de/English/product75.htm.

Er det tænkeligt at sådanne skinner følger nogle globale mål, og jeg således
kan bruge et sæt Chieftec skinner som disse:
http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=810305&kat= ?

På forhånd tak.

Mvh
Mark S. Rasmussen