Håndaflæsning
Fra : jens jensen

Dato : 25-03-04 09:40

Hej i gruppen

er der nogen der ved om hende håndaflæseren fra tv2 program den sjette
sans,Anne marie danefeldt har en hjemmeside?
mvh Jens

Fra : Ulla Petersen

Dato : 25-03-04 12:00

Hej Jens.

Her er linket til Anne Marie Danefeldt hjemmeside.
http://www.annemariedanefeldt.dk/

Hilsner Ulla

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-04 19:28

Hej Jens

"jens jensen" <jeise@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> er der nogen der ved om hende håndaflæseren fra tv2 program den sjette
> sans,Anne marie danefeldt har en hjemmeside?

Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvor du bor, men, hvis du bor i KBH skulle
du ha' været en postgang tidligere ude, så kunne du ha' mødt hende på en
messe på Østerbro..

Mvh

Carsten, Østerbro

Fra : nospam

Dato : 28-03-04 01:48

mailto:annemarie@annemariedanefeldt.dk

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 28-03-04 08:51

"nospam" <nospam@nextstop.dk> skrev i en meddelelse

Der blev spurgt til håndaflæserens HJEMMESIDE og du poster så hendes
MAILADRESSE med fare for, at den dermed opsnappes og misbruges til spam.

Vær så venlig at slette dit indlæg igen for i det mindste at begrænse
skaden.

Mvh. Lisbeth