Godt middel mod prostata?
Fra : dias

Dato : 20-03-04 20:41

Har nogen et godt alternativt medicin mod prostata ganske enkelt?

Fra : Timo Jensen

Dato : 21-03-04 10:02

"dias" <zarh@ofir.dk> wrote in message
> Har nogen et godt alternativt medicin mod prostata ganske enkelt?
Kan du ikke bare få den fjernet??

--
Timo
Aloe-Shop Danmark http://www.mlm-life.com/

Fra : arc@na

Dato : 26-03-04 05:20

"dias" <zarh@ofir.dk> wrote in news:405c9e35$0$459
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Har nogen et godt alternativt medicin mod prostata ganske enkelt?

Har du forsøgt med et ekstra kosttilskud af zink? Eventuelt kombineret med
udtræk af viftepalme -

de ved hvad jeg snakker om, hvis du går i en Matas eller en ordentlig
helsekostforretning.

--
That which does not kill you makes you stronger.
Med venlig hilsen

Fra : lonekjaer@hotmail.co~

Dato : 30-03-04 08:39

"dias" <zarh@ofir.dk> wrote in message news:<405c9e35$0$459$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Har nogen et godt alternativt medicin mod prostata ganske enkelt?

Græskarkerner. Evt. ristet og saltet. Græskarkerner skulle være
grunden til at prostataproblemer er et nærmest ukendt fænomen i syden
- men de småspiser vist også af dem hele tiden. I øvrigt smager de
rigtig godt.

Fra : arc@na

Dato : 30-03-04 14:13

lonekjaer@hotmail.com wrote in

> [...]
> grunden til at prostataproblemer er et nærmest ukendt fænomen i syden
> - men de småspiser vist også af dem hele tiden. I øvrigt smager de

- og de indeholder relativt store mængder zink.

Fra : Timo Jensen

Dato : 30-03-04 16:36

"arc@na" <this@ress.is.invalid> wrote in message

> - og de indeholder relativt store mængder zink.
Men kan de hjælpe spørgeren i hans kamp mod Prostata?

Fra : arc@na

Dato : 30-03-04 19:34

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> wrote in news:406993c4$0$459
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Men kan de hjælpe spørgeren i hans kamp mod Prostata?

Ja. Der findes zink-præparater, som netop er fremstillet af græskarkerner.

Fra : Timo Jensen

Dato : 30-03-04 22:14

"arc@na" <this@ress.is.invalid> wrote in message
> Ja. Der findes zink-præparater, som netop er fremstillet af græskarkerner.
Tvivler jeg ikke på.
Jeg lavede bare lidt sjov fordi +Carsten+ blev kritiseret for dårlig dansk,
medens ingen tilsyneladende studser over hjælp "mod Prostata". Vi går vel ud
fra problemet er en forstørret Prostata... *S*

Fra : arc@na

Dato : 30-03-04 23:59

> Vi går vel ud fra problemet er en forstørret Prostata... *S*

Næh. Sådan én skal skrabes ud.