ledsmerter-tiltagende
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 17-03-04 22:46

Hej derude!
Jeg har haft ondt i ryggen i snart 5 år, samtidig har jeg oplevet tiltagende
smerter i leddene (ankler, knæ, hofter, albuer og nu så småt også håndled).
Det mærkelige er, at disse smerter stort set er væk om dagen, men dukker op
under nattesøvnen (hvilesmerter) - især mellem kl. 3-7. Somme tider får jeg
kun 4-5 timers søvn, det er et helvede med så lidt nattesøvn.
Jeg er undersøgt på kryds og tværs, og synes jeg har prøvet alt - også
regelmæssig motion, hvilket næsten gjorde det hele værre. Lægerne ikke
hjælpe, eg er ved at opgive håbet om smertefrihed. Har nogen af jer oplevet
lignende symptomer som ovenfor beskrevet, vil jeg meget gerne høre fra jer.
Jeg har psoriasis, men i meget beskedne mængder. Kan der være en forbindelse
her?
Venlig hilsen Lars (49 år, 179 h, 72 kg).

Fra : Mattie Legros

Dato : 17-03-04 23:01

Hej Carsten
jeg har lige skrevet et indlæg med - Hypermobile – fibromyalgi –
led smerter. det kunne være at der var noget der kunne hjælpe dig

mvh Mattie

Fra : Hans Paulin

Dato : 18-03-04 08:54

Carsten Nielsen skrev:

> Har nogen af jer
> oplevet lignende symptomer som ovenfor beskrevet, vil jeg meget gerne
> høre fra jer.

....nogen ville måske kigge på, om din mad består af for meget syre (kød,
hvidt brød, sukker, større mængder smør og en lang række ting, som jeg
ikke kan huske) og for lidt base (frugt - samt en række ting, som jeg
*heller* ikke kan huske)...

> Jeg har psoriasis, men i meget beskedne mængder. Kan
> der være en forbindelse her?

....igen: nogen ville mene, at hudproblemer kunne komme i forbindelse med
forkert ernæring...

....jeg læste for måske 15 år siden en lille bog der hed "Aldrig mere
syg" (lånt på biblioteket) af en amerikansk læge, der listede alle
fødevarer op i skemaer, delte dem ind i syrer og baser og lavede
tabeller for hvilke emner der passede sammen...

....hvis man for eksempel spiser hvidt brød med smør på, kræver dette
både syre og base i maven samtidig, hvilket skulle være umuligt, og
efter et stykke tid ryger maden så ud i tarmen, hvor den ligger og
rådner...

> Venlig hilsen Lars (49 år, 179 h, 72 kg).

....jeg er 50 og vejer 93 kg - jeg er som regel mørbanket, når jeg
vågner, men jeg har for nylig opdaget, at hvis jeg har noget fysisk
aktivitet hver dag, fungerer min krop bedre med hensyn til fravær af
smerter...
Hans

Fra : arc@na

Dato : 19-03-04 00:27

"Hans Paulin" <hans@it.dk> wrote in news:c3bkih$131v$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> fødevarer op i skemaer, delte dem ind i syrer og baser og lavede
> tabeller for hvilke emner der passede sammen...

Det er det rene vrøvl. Desværre...

--
That which does not kill you makes you stronger.
Med venlig hilsen

Fra : Heidi Pedersen

Dato : 18-03-04 14:39

> [...]
>beskedne mængder. Kan der være en forbindelse
>her?
>Venlig hilsen Lars (49 år, 179 h, 72 kg).

Hejsa!
Jeg har hørt om flere med lignende symptomer, som har fået det
betydeligt bedre, nogle endda blevet helt smertefri, efter at
have drukket aloe vera i en periode. Det er vigtigt, at den aloe
vera du køber er ren aloe vera, ikke varmebehandlet og ikke
homogeniseret. For at bevare sin helende og udrensende effekt
skal drikkealoeveraen være baseret på aloe vera - ikke på vand.
Det kan du kontrollere ved at se på varedeklarationen: aloe vera
skal stå først på ingredienslisten - dette gælder også cremer.
Ren, virkningsfuld aloe vera gel er ikke nemt at finde i
detailbutikkerne, men på nettet kan du sikkert finde en flp-
forhandler i nærheden af, hvor du bor - eller måske kender du en?
(flp er det eneste firma jeg kender til, måske findes der andre).
Sørg for at få en god vejledning med, når du køber aloe veraen,
og husk at forhandlere fra flp (forever living products) SKAL
give 90 dages returret på alt hvad de sælger. Dvs. at hvis du
køber drikke-aloe vera til 3 måneders forbrug, drikker af det
hver dag, som du skal, og ikke synes at du kan mærke nogen
ændring, så kan du levere den tomme embalage tilbage, og få dine
penge retur.
venlig hilsen Heidi.
--
http://www.aloeverahorse.dk

Fra : arc@na

Dato : 19-03-04 00:29

Heidi Pedersen <h.pedersen@8F7CBmail.dk> (slet 8F7CB) wrote in

> Jeg har hørt om flere med lignende symptomer, som har fået det
> betydeligt bedre, nogle endda blevet helt smertefri, efter at
> have drukket aloe vera i en periode. Det er vigtigt, at den aloe

Hvor monstro du har "hørt" det henne? Det er jo det rene kvaksalveri, som
intet har med virkeligheden at gøre, men kun er beregnet til at blokke
desperate patienter for deres penge.

Du handler jo selv med Aloe. Hold venligst op med dine camouflerede
reklamer i denne gruppe.

Fra : Nielsen

Dato : 30-03-04 06:24

"Carsten Nielsen" <cvb@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forbindelse
> her?
> Venlig hilsen Lars (49 år, 179 h, 72 kg).

Det lyder desværre som psoriasisgigt
http://www.sundhedsguiden.dk/article.aspx?name=Psoriasisgigt&categoryId=19&article=899

Nielsen