Hvor mange tlf. pr. ab-port?
Fra : Hans Paulin

Dato : 11-03-04 19:22

....jeg ser i mit tilsendte ISDN-materiale, at der kan tilsluttes op til
3 telefoner pr ab-port; har nogen erfaringer med tilslutning af flere
end 3 telefoner pr. port?

....jeg har ialt en 8-9 alm. fastnet-telefoner...
Hans

Fra : Sørensen

Dato : 12-03-04 00:56

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> end 3 telefoner pr. port?
>
> ...jeg har ialt en 8-9 alm. fastnet-telefoner...

Jeg har haft 7 telefoner og en udendørs klokke på uden problemer, bare det
ikke er gamle drejeskive telefoner eller B&O alle sammen.

vh.
Sørensen

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-03-04 07:23

Sørensen skrev:

> "Hans Paulin" <glem@det.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg har haft 7 telefoner og en udendørs klokke på uden problemer,

....godtså!

> bare det ikke er gamle drejeskive telefoner

....dém er jeg osse blevet advaret mod!

> eller B&O alle sammen.

Fint!

Tusind tak for hjælpen!