Detewe Eurix 240, vil ikke besvare opkald!~
Fra : James Olsen

Dato : 11-03-04 12:11

Jeg er så heldig eller uheldig, at være i besiddelse af en isdn telefon
model:

DeTeWE Eurix 240. For et par måneder siden ville den ikke besvare opkaldene,

altså ringe. Da jeg har to isdn tlf. er det ikke et stort problem, men det
er ikke særligt

praktisk at have en tlf. som man kun kan ringe fra. Jeg har købt den hos
Worldonline.

Er der nogle der har Løsningen på dette problem!!

Da jeg ikke kan finde den manual jeg fik med da jeg købte den, har jeg kun
den fra

DeTeWe hjemme side.

Så jeg mangle også adgangs koden til at kunne konfigurare den.

Hilsen James