Hvordan findes p_staion number
Fra : John C. Nielsen

Dato : 03-03-04 08:12

Jeg har i mit login script
if p_station="00004B198788" #capture 1l endcap

Nu vil jeg geren have en bruger med samme funktion
hvordan finder jeg dette p_staion number

På forhånd tak

Fra : Carsten Keller

Dato : 03-03-04 10:08

"John C. Nielsen" <johntorsted@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har i mit login script
> if p_station="00004B198788" #capture 1l endcap
>
> Nu vil jeg geren have en bruger med samme funktion
> hvordan finder jeg dette p_staion number

Har ikke umiddelbart nogen ide, men det ligner en MAC adresse...

Keller

Fra : Erik Klausen

Dato : 03-03-04 23:29

"John C. Nielsen" <johntorsted@hotmail.com> wrote in news:c240l3$r4k$1
@sunsite.dk:

> Jeg har i mit login script
> if p_station="00004B198788" #capture 1l endcap
>
> Nu vil jeg geren have en bruger med samme funktion
> hvordan finder jeg dette p_staion number

det er PC-ens MAC-adresse. Eller, burde være. Jeg har haft mærkelige
problemer med p_station.

Brug i stedet en environment variabel, eller PC-ens navn (Station_name, så
vidt jeg husker).

Med venlig hilsen
Erik Klausen