Schedule job?
Fra : Asger Hvam

Dato : 24-02-04 11:42

Hej.

Jeg har et problem på min Novell Netware 5.1 server. Jeg har en
Pervasive.SQL V8 server installeret på den. Problemet er at Pervasiven på en
eller anden måde holder fast i nogle filer hvilket gør at jeg ikke kan lave
backup.
Jeg bruger ikke Novells egen backup system og jeg køre ikke backup'en fra
selve Novell serveren.

Jeg ønsker nu at schedulere en lukning af Pervasive DB'en på serveren.

Kan man schedulere et job på Novell serveren og hvis hvordan?

Venlig hilsen.
Asger

Fra : Erik Klausen

Dato : 24-02-04 20:41

"Asger Hvam" <asger.hvam@email.dk> wrote in

> [...]
>
> Jeg ønsker nu at schedulere en lukning af Pervasive DB'en på serveren.
>
> Kan man schedulere et job på Novell serveren og hvis hvordan?

Du kan få en kommando udført ved hjælp af CRON. Hvis du ikke allerede har
CRON på serveren kan du downloade den fra support.novell.com.

CRON læser en tabel med linier der beskriver kommandoen samt hvornår den
skal køres.

Læs mere på

http://support.novell.com/cgi-bin/search/searchtid.cgi?/10024685.htm

mvh.
Erik Klausen

Fra : Asger Hvam

Dato : 25-02-04 16:52

Hej Erik.

Jeg tror CRON kan løse mit problem. Mange tak for hjælpen.

Venlig hilsen.
Asger