rack server?
Fra : "Troels Hansen

Dato : 13-03-04 13:30

Jeg står (højst snasynligt) for at skulle købe en 1u server i nær
fremtid. Serveren skal køre linux, apache og mysql, koste i omegnen af
5000+moms
Har kig på datamusens cheap server, men er der andre der har nogle gode
ideer? Må nok indrømme at jeg mest er til et intel board....

mvh Troels Hansen

Fra : Martin Jensen

Dato : 13-03-04 20:13

"Troels Hansen <4895>" <idle@idle-ifuckinghatespam.dk> wrote in message
> [...]
> Har kig på datamusens cheap server, men er der andre der har nogle gode
> ideer? Må nok indrømme at jeg mest er til et intel board....

Du får ikke noget bedre til pengene :)

/M

Fra : Mdj

Dato : 16-03-04 10:09

"Troels Hansen <4895>" <idle@idle-ifuckinghatespam.dk> wrote in message

|Må nok indrømme at jeg mest er til et intel board....

| mvh Troels Hansen

Hej Troels,
Du skal ikke være bange for Tyan motherboards, de er vist en af de mest
anderkendte producenter til pro servere/workstation boards.

Mvh
Morten

Fra : Mdj

Dato : 16-03-04 10:13

"Mdj" <mdj@mdjnospam.dk> wrote in message

> [...]
| Du skal ikke være bange for Tyan motherboards, de er vist en af de mest
| anderkendte producenter til pro servere/workstation boards.

Um, havde ikke lige set at den server du nævnte var med QDI bundkort, som en
undtagelse - han plejer jo at bruge Tyan
Jeg har aldrig selv haft QDI en en server, så det vil jeg ikke udtale mig
om, men vi har da et par workstations med QDI boards og det virker da efter
hensigten.

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 01-04-04 13:47

Mdj wrote:

> [...]
> om, men vi har da et par workstations med QDI boards og det virker da efter

Vi har endnu ikke haft nogle problemer/RMA på QDI boards,
jeg vil dog godt understrege at det er billige board, og at Tyan/Intel
klart er bedst.

Mvh
Søren Jakobsen
DataMusen.dk