Hjælp: Vedr. OS/2 ver. 1.30, disk 8 er ist~
Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 11-03-04 14:01

Ja det lyder måske lidt tosset men igår fandt jeg mine gamle disketter frem
og disk nr. 8 er i udu. Kan jeg evt bruge disk 8 fra version 1.31 ?? Eller
er jeg så heldig at der er en der ligger inde med et sæt disketter og som
vil lave mig en IMG fil af disk 8.

Det skal bruges til en af mine gamle IBM PS/2 ere som jeg har fået lyst til
at reetablere som den så ud den gang den blev produceret.

Så det er af rene nostalgiske grunde.

Mvh.
Niels

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 11-03-04 14:11

Det er en Dansk version...

Fra : Broegger

Dato : 12-03-04 19:31

"Niels C. Grønlund" <ncg_FJERN-DETTE_@post10.tele.dk> skrev

Har du prøvet at kontakte IBM? Jeg mener de er i stand til at fremfinde
stort set alt SW der er solgt selv på 5 1/4" hvis du skal bruge det.

Jeg ved dog ikke hvad prisen er

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 13-03-04 17:53

Det er forsøgt, men OS2 er lidt af rt fy ord idag, og skal de hjælpe mig vil
det koste mellem 1400 og 1800 Kr.

Og det vil jeg ikke give.

Men tak for tippet