Aloe vera
Fra : Lilli Skov

Dato : 10-03-04 02:30

Vi har gode erfaringer med aloe vera drikken, som virker mod stort set
alt...Hovedpine/migræne...Allergi/eksem...Diabetis...Gigt/ledbetændels
e...Svampesygdomme...forebyggende ved
kræft/cancer...stråleskader/kemobehandling...energi...Blodcirkulation.
...psoriassis...bare for at nævne nogle af de ting Aloeveraen har gode
effekter på...
I er velkomne til at maile for nærmere information...
e-mail:fam-skov@mail.tdcadsl.dk

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 10-03-04 08:16

"Lilli Skov" <fam-skov@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> I er velkomne til at maile for nærmere information...

Jeg vil anbefale at du søger nærmere information på denne side:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk

Især dette afsnit tror jeg er særligt relevant:

[Annoncering og reklamer]

Enhver form for køb/salg/bytte-annoncering uden for markedsgrupperne
er uønsket. Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper.

Det er dog tilladt at besvare konkrete spørgsmål om forhandlere,
priser på produkter, tjenester og lignende. I en sådan situation
påhviler det afsender at oplyse om ansættelsesforhold, eller andre
økonomiske interesser, i det omfang det har betydning for svarets
objektivitet.

Mvh. Lisbeth

Fra : Dina

Dato : 08-04-04 18:47

> [...]
> effekter på...
> I er velkomne til at maile for nærmere information...

Og så tror vi også lige på den med storken.
Mvh Dina.

Fra : Helle

Dato : 08-04-04 20:17

"Dina" <Tiger@eye.mail.dk> wrote in message

> "Lilli Skov" <fam-skov@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Og så tror vi også lige på den med storken.
> Mvh Dina.

Jeg har samme gode erfaringer med aloe vera drikken både på mig selv og min
kat.
Min kat får det fordi den ellers konstant har diarre.

Mvh Helle

Fra : Pedersen

Dato : 13-04-04 17:06

> Min kat får det fordi den ellers konstant har diarre.

er det fordi den får mælk at drikke, katte kan ikke tåle mælk ?!?

M.V.H.

Morten

P.S.

Min kone har prøvet Aloe Vera, og hun har haft dårlige erfaringer med det,
såsom mavekrampe og deslige.

Fra : Helle

Dato : 13-04-04 18:54

"Pedersen" <bse28410@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
>

> P.S.
>
> Min kone har prøvet Aloe Vera, og hun har haft dårlige erfaringer med det,

Det er rigtigt at katte ikke kan tåle mælk og det får min heller ikke. Det
har den aldrig gjort. Den har haft dårlig mave fordi den har haft så mange
orm og en rigtig dårlig opvækst som killing før jeg fik den.
Når man lige starter ud med Aloe Vera er det vigtigt at man indretter dosis
efter hvad man kan tåle. Det er meget normalt at man i starten kan få lidt
tynd mave, hovedpine og ond i maven - hvis dette er tilfældet skal man sætte
dosis lidt ned pr dag. Man skal hele tiden rette ind. Nu findes der rigtig
mange Aloe Vera produkter og drikke men den jeg her taler om er det fra
Forever Living.

Mvh Helle

Fra : arc@na

Dato : 15-04-04 15:20

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote in

> [...]
> kan få lidt tynd mave, hovedpine og ond i maven - hvis dette er
> tilfældet skal man sætte dosis lidt ned pr dag. Man skal hele tiden

Hold da op noget vrøvl. Hvis du ikke ligefrem drikker dit aloe-hejs fra
store kopper, er der ingen problemer - ikke mere end med appelsin-juice
fra Netto.

> Nu findes der rigtig mange Aloe Vera produkter og drikke
> men den jeg her taler om er det fra Forever Living.

Ja, det er den som får de grønne grise til at vokse ud på ryggen.

--
A scar nobly got, or a noble scar, is a good livery of honour;
so belike is that. - William Shakespeare