Petit Fleur - RETTELSE
Fra : Steen

Dato : 06-03-04 10:12

Hejsa

De faste læsere kan sikkert huske mit indlæg om petit fleur. Jeg har
taget fejl...det jeg rent faktisk skulle ha' skrevet var Petit Flour!

Er det en betegnelse for en bestemt genre?

Og nu til noget helt andet, jeg vil tro at gruppen Billedkunst også kan
indeholde fotografisk kunst.

Jeg har netop arvet et Nikon kamera, og vil tage nogle billeder med det.
Jeg foretrækker selv sort/hvide billeder - og disse kan jo også lave af
en farvefilm....der var nemlig én der fortalte mig, at sort/hvide film
faktisk er dyrere end farvefilm..
Lyder lidt paradoksalt, er dette korrekt?

Steen