Numlock og XWorkPlace
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-03-04 20:34

Det er ganske vist lidt flovt, men efter en nyinstallation kan jeg
simpelthen ikke hverken huske eller finde ud af, hvordan jeg slår
numlock til i XWorkPlace. Nogen, der kan hjælpe?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 06-03-04 15:16

On Fri, 05 Mar 2004 20:34:02 +0100, Kim Ludvigsen wrote:

>Det er ganske vist lidt flovt, men efter en nyinstallation kan jeg
>simpelthen ikke hverken huske eller finde ud af, hvordan jeg slår
>numlock til i XWorkPlace. Nogen, der kan hjælpe?

Kontekstmenuen til skrivebordet, første side (Startup)

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
WARNING! Removal of this tagline prohibited by law!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-03-04 15:15

Peter Jespersen wrote:

> Kontekstmenuen til skrivebordet, første side (Startup)

Tak. Jeg har ledt og ledt alle de steder, jeg synes kunne være
relevante. Og det indbefattede selvfølgelig ikke indstillingerne til
desktoppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-03-04 08:05

On Sat, 06 Mar 2004 15:15:04 +0100, Kim Ludvigsen wrote:

>Tak. Jeg har ledt og ledt alle de steder, jeg synes kunne være
>relevante. Og det indbefattede selvfølgelig ikke indstillingerne til
>desktoppen.

Ja selvfølgelig, indstillerne til skrivebordet ikke kontekstmenuen .. godt
at det alligevel lykkedes dig at tyde det

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Speed of Lightning, Power of Thunder.....UNDERDOG!!!!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-03-04 09:29

Peter Jespersen wrote:

> Ja selvfølgelig, indstillerne til skrivebordet ikke kontekstmenuen .. godt
> at det alligevel lykkedes dig at tyde det

Det var ikke svært at tyde, hvad du mente. Det, jeg henviste til med
ovenstående, var det uforståelige i, at XWP placerer indstillingen der i
stedet for et mere logisk sted (for eksempel indstillingerne til
tastatur eller i XWP-indstillingerne).

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-03-04 13:29

On Sun, 07 Mar 2004 09:28:37 +0100, Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>ovenstående, var det uforståelige i, at XWP placerer indstillingen der i
>stedet for et mere logisk sted (for eksempel indstillingerne til

Da jeg selv benyttede XWP skulle jeg også selv lede stygt længe efter den
hver gang.
Men der er dog en vis logik i at de to Startup features er placeret ved
siden af Arkiveringen ...

A closed mouth gathers no foot.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-03-04 13:33

On Sun, 07 Mar 2004 12:28:55 +0100 (CET), Peter Jespersen wrote:

<snip>

>Da jeg selv benyttede XWP skulle jeg også selv lede stygt længe efter den
>hver gang.

Æv glemte lige - men efter at jeg er hoppet på eWP limpinden - behøver jeg
af en eller anden grund ikke at lede efter den setting, på trods af at den
stadig er placeret det samme sted

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
If you run out of underwear, you're running too fast.